וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן נחוש להמשיך? גרנאדה ברמז עבה: "נחכה ונראה מה יקרה"

החלוץ הפצוע קרוב לחזרה לאימונים ונחוש להמשיך בליגה הבכירה, אבל לקבוצתו עשויות להיות תכניות אחרות: "נהיה פעילים בסוף החלון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8/ספורט1

האם שון וייסמן יישאר בגרנאדה? העולה החדשה לליגה הבכירה בספרד לא מבטיחה דבר, ומודה בפה מלא שעשויות להיות התרחשויות לגביו עד סגירת חלון ההעברות ב-1 בספטמבר.

המנהל הספורטיבי אלפרדו גרסיה אמאדו התייחס אתמול (שני) אחרי ההפסד 3:1 לאתלטיקו מדריד במחזור פתיחת העונה בספרד, לעתידו של וייסמן שסובל מפציעה טורדנית שגרמה לו להחמיץ את כל תקופת ההכנה לעונה, ומשביתה אותו עד היום.

"שון הצטרף אלינו מאוחר וסבל אחר כך מפציעה בשריר שגרמה לו להיעדר תקופה קצת יותר ארוכה ממה שציפינו. זה לא אומר שהוא לא שחקן חשוב מבחינתנו. בכל מקרה, נותרו מספר ימים עד לסגירת החלון, ונחכה ונראה מה יקרה איתו".

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Quality Sport Images, GettyImages
לא רצוי? וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

בחודש שעבר מימשה גרנאדה את חובת הרכישה של וייסמן בסכום המוערך בכ-3 מיליון יורו, כחלק מההסכם אליו הגיעה עם ויאדוליד כשהישראלי עבר לקבוצה באמצע העונה שעברה. אבל העולה החדשה לא משוכנעת לגבי וייסמן, ובשבועות האחרונים בדקה אפשרות למכור אותו. לפי הדיווחים בספרד, אספניול ואלצ'ה מליגת המשנה גיששו אבל נרתעו משכרו הגבוה.

לפי האתר הספרדי "Ideal", וייסמן עצמו לא מעוניין לעזוב את גרנאדה ואין לו תכנית לעבור לקבוצה אחרת הקיץ. הוא מאמין שיחזור לאימונים קבוצתיים השבוע וישאיר מאחור את הפציעה. יחד עם זאת, בספרד מציינים ש"מכירה שלו תעזור לקבוצה להתאזן מבחינה כלכלית".

וייסמן הצטרף לגרנאדה במהלך העונה שעברה מויאדוליד, אבל התקשה להטביע חותם. הוא כבש שער אחד בלבד ב-13 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully