וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "שיתוף הפעולה בין שרי לסבע? מבטיח שיהיה בסדר"

14.8.2023 / 17:37

מאמן מכבי חיפה דרוך לקראת הגומלין מול סלובן ברטיסלבה במוקדמות האלופות (שלישי, 20:00, ספורט2): "לא חושב עדיין על הפלייאוף, צריך לחתור לניצחון מהרגע הראשון". שרי: "אולי אנחנו טובים יותר מהעונה שעברה". קפטן היריבה: "לא רגילים לחום"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 בחוץ על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

אחרי ה-1:2 המרשים שהשיגה בסלובקיה, תארח מחר (שלישי, 20:00, ספורט2) מכבי חיפה את סלובן ברטסילבה בגומלין של סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות בניסיון להשלים את המשימה ולהעפיל לפלייאוף. אם תעשה זאת, המשוכה היחידה שתעמוד בינה ובין הופעה שנייה ברציפות בשלב הבתים של המפעל היוקרתי ביבשת תהיה יאנג בויז השוויצרית, כשהמשחק הראשון ייערך כבר בשבוע הבא. אם הירוקים יודחו על ידי סלובן ברטיסלבה, הם ישחקו בפלייאוף הליגה האירופית נגד המפסידה במפגש הכפול בין ראקוב הפולנית לאריס לימסול הקפריסאית.

היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגורלי, ובה אמר מסאי דגו: "אני לא רוצה להתעסק בפלייאוף. מצפה לנו עוד משחק מול יריבה קשוחה וחזקה וחזרנו משם עם תוצאה טובה, אבל מחר זו המחצית השנייה ואני מקווה שנגיע עם אותה גישה ודריכות. אני סומך על השחקנים שלי. אני מטבעי לא יודע לשחק על תיקו ואני חושב שכך גם המועדון ולא משנה מי היריבה. אנחנו צריכים לפתוח מחר הכי חזק שאנחנו יכולים, כמו במשחק החוץ במטרה לנצח. צריך לחתור לניצחון מהרגע הראשון".

על מזג האוויר בישראל בימים האחרונים: "מדובר במזג אוויר קיצוני, אבל גם אנחנו משחקים בו והוא לא נותן לנו שום יתרון. יש כאן יריבה שתקשה עלינו מהרגע הראשון ואנחנו מוכנים להכל".

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מודע לגודל אתגר. דגו/מאור אלקסלסי

עוד במכבי חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

על חזרתו של צ'ארון שרי שנעדר מהמשחק בשבוע שעבר: "הוא הקפטן שלנו, שחקן מאוד חשוב לי ולכל המועדון שמוכיח בכל משחק עד כמה הוא דומיננטי. הוא עבר אירוע משמח, יש דברים שמעבר לכדורגל ומחר הוא כבר איתנו. אני מבטיח שבכל הנוגע לשיתוף הפעולה שלו עם סבע יהיה בסדר".

על החתמת מנואל קאפומאנה: "'שואו' הוא שחקן טוב ואנחנו מאוד שמחים שהוא פה איתנו. יש עוד כמה דברים שצריכים להיסגר עד שהוא יחתום".

לאחר מכן התייצב מול המיקרופונים הקפטן שרי, שכזכור נעדר כי שהה לצד אשתו שילדה את בנם צ'ס: "היה קשה לא לשחק, אבל הקבוצה השיגה תוצאה מדהימה. מצפה לנו מחר משחק חשוב מאוד ואנחנו נעשה את הכל כדי לנצח. כולם מדברים כבר על הפלייאוף נגד יאנג בויז, אבל הדבר הכי חשוב הוא קודם כל לנצח ולעבור את סלובן ברטיסלבה. יכול להיות שהעונה אפילו נהיה יותר טובים מאשר בעונה שעברה, אבל קודם כל צריך לנצח מחר".

גם שרי נשאל על שיתוף הפעולה שלו עם סבע: "אני לא המאמן אז אתם צריכים לשאול אותו, אבל דיא שחקן מדהים ויש לנו עוד הרבה שחקנים איכותיים וטובים".

צ'ארון שרי, קפטן מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הקפטן הירוק חוזר לגומלין. שרי/מאור אלקסלסי

היריבה תחסר שוב את כוכבה הגדול ולדימיר וייס (ג'וניור), שעדיין לא כשיר. בשבת ניצחה אלופת סלובקיה 1:2 את סקאליצה, כשוולדימיר וייס המאמן ביצע לא פחות מ-11 שינויים בהרכב, ונתן לכל השחקנים הבכירים שלו מנוחה לקראת הגומלין.

"שרי שחקן מצוין. אני מקווה שיהיו לנו את התשובות כדי להתמודד איתו", אמר וייס במסיבת העיתונאים. "נפגוש 30 אלף איש וזה גורם משמעותי, אבל נעשה הכל כדי להצליח. אני מקווה שנצליח לכבוש ולא לספוג, נעשה הכל כדי לעבור".

הקפטן יוראי קוצקה הוסיף: "לא יהיה משחק קל, אבל ננסה ליישם את מה שלמדנו בשבוע שעבר. הכל יכול להשתנות, נעשה את המקסימום כדי לנצח. נצטרך להסתדר עם החום, אנחנו לא רגילים לזה, אבל זה לא יהווה אצלנו בעיה. צריך להראות שאנחנו יכולים להסתדר גם ללא ולדימיר וייס. היינו טובים מאוד בשבוע שעבר ומחר אני מקווה שנהיה עוד יותר טובים. אני מעדיף לשחק באצטדיונים מלאים מאשר אצטדיונים ריקים".

הרכב משוער: מילאן בוריאן, לוקאש פאוסצ'ק, גוראם קאשיה, קנאן באיריץ', לוקאס לובאט, ג'אבה קנקאבה, קיריאקוס סאבידיס, יוראי קוצקה, שראני זוברו, אלכסנדר צ'אבריץ', מאליק אבובקארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully