וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה משחק פתיחת העונה של מכבי חיפה בליגת העל

14.8.2023 / 13:00

האלופה מימשה את זכותה בהתאם לתקנון ההתאחדות ודחתה את המשחק נגד הפועל פתח תקוה בעוד כשבועיים שתוכנן להתקיים בסמיכות למשחקי הפלייאוף באירופה. כיצד ינהגו מכבי תל אביב ובאר שבע אם יעלו שלב?

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 בחוץ על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

משחק פתיחת העונה של מכבי חיפה מול הפועל פתח תקוה נדחה. לוואלה! ספורט נודע כי האלופה פנתה בימים האחרונים למנהלת הליגה וביקשה לדחות את המשחק שאמור להיערך ב-26 באוגוסט בחיפה, מאחר שהיא תשחק בפלייאוף של ליגת האלופות או של הליגה האירופית, ולזכותה עומדת האפשרות לבקש על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל, דחייה של המשחק.

גם לפני שנה קיבלה מכבי חיפה דחייה של מחזור פתיחת העונה, כאשר גם הפועל באר שבע שהייתה בפלייאוף הקונפרנס ליג קיבלה דחייה בקונפרנס ליג. היחידה שלא ביקשה דחייה בשנה שעברה הייתה מכבי תל אביב ששיחקה מול ניס בפלייאוף הקונפרנס ליג, והעדיפה לקיים בין שני המשחקים את מחזור פתיחת העונה שלה מול בני ריינה.

עם או בלי קשר, מכבי תל אביב לא הצליחה להעפיל בסופו של דבר לשלב הבתים של המפעל, בעוד מכבי חיפה והפועל באר שבע שביקשו דחייה עמדו במשימה.

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. מאור אלקסלסי
יקבל את הזמן המתאים כדי להתכונן. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

מדובר בשינוי בתקנון ההתאחדות לכדורגל מלפני שנה, אז ניתן לקבוצה המשתתפות באירופה לדחות מחזור בתנאי שהן משתתפות בפלייאוף של אחד המפעלים.

מאחר שמכבי חיפה כבר הבטיחה מקום בפלייאוף וקרוב לוודאי שהיא תשלים את המשימה מול סלובן ברטיסלבה ותשחק בפלייאוף ליגת האלופות, הזדרזו במועדון להגיש בקשת דחייה של המחזור הראשון ולא ישחקו מול הפועל פתח תקוה בעוד כשבועיים.

כעת נותר לראות האם מכבי תל אביב והפועל באר שבע יעברו את היריבות שלהן ביום חמישי ויעפילו אף הן לשלב הפלייאוף, ואז יתברר האם הן יבקשו דחייה של משחקיהן במחזור פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully