וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטל את החופשה: לוצ'אנו ספאלטי בדרך לאמן את נבחרת איטליה

אחרי שיתיר את חוזהו בנאפולי, אלוף הסרייה A בעונה שעברה צפוי להחליף את מאנצ'יני, שירוויח 40 מיליון יורו לשנה בערב הסעודית

תיקתקנו, 13.8/ספורט1

אחרי התפטרותו המפתיעה של רוברטו מאנצ'יני, התאחדות הכדורגל האיטלקי פועלת במרץ על מנת להחתים מאמן חדש בהקדם האפשרי ומי שככל הנראה יירש את התפקיד הוא לוצ'אנו ספאלטי - כך לפי דיווח שפורסם הבוקר (שני) ב"קוריירה דלו ספורט".

ספאלטי, שאמור היה לטוס לחופשה אתמול, ביטל את תכניותיו כשהגיעה הפנייה הישירה מצד נשיא ההתאחדות האיטלקית גבריאלה גראבינה. המכשול העיקרי הוא שלמרות היותו בשנת שבתון, המאמן חתום על חוזה בנאפולי שאותה עזב בתום העונה שעברה, אחרי שהצעיד אותה לאליפות ראשונה זה 33 שנים.

גראבינה שוחח עם נשיא נאפולי אאורליו דה לאורנטיס בנוגע להתרת החוזה, כשהאחרון צפוי לדרוש פיצוי כספי משמעותי בתמורה לכך, אבל בהתאחדות אופטימיים לגבי יכולתם להוציא לפועל את המהלך. עוד נכתב כי ספאלטי כבר החל לחשוב על בניית הצוות שיקיף אותו אם וכאשר ידריך את האזורי, מה שמראה כי הוא מעוניין מאוד בתפקיד.

לוצ'אנו ספאלטי מאמן נאפולי. GettyImages
לוצ'אנו ספאלטי מאמן נאפולי/GettyImages

באשר למאנצ'יני, ב"גאזטה" דווח שהוא צפוי להתמנות למאמן נבחרת ערב הסעודית ויחתום ביומיים הקרובים על חוזה לשלוש שנים, כאשר שכרו יעמוד על 40 מיליון יורו לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully