וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "נתנו משחק הגנה אדיר". טימור: "באנו ממוקדים"

13.8.2023 / 18:10

נבחרת ישראל חגגה ניצחון מרשים על צ'כיה, המאמן: "החיסורים? אני לא קורא מה שכותבים. אנחנו קבוצה". הגארד: "הרגשתי שאני צריך לתת מעצמי יותר"

נבחרת ישראל חוגגת ניצחון על צ'כיה/באדיבות איגוד הכדורסל הישראלי

נבחרת ישראל קרובה למטרה: אחרי שהביסה את צפון מקדוניה אמש, היום (ראשון) החבורה של אריאל בית הלחמי גברה 67:80 על צ'כיה והיא על סף עלייה לחצי גמר מוקדמות הטורניר הקדם אולימפי, כאשר ביום שלישי תפגוש את המארחת אסטוניה. ים מדר ובר טימור חברו להם יחדיו וסחפו את הנבחרת לניצחון מרשים מאוד, תוך כדי תצוגה הגנתית מרשימה.

שחקן נבחרת ישראל ים מדר קולע נגד צ'כיה. fiba.com, GettyImages
מעל כולם. ים מדר/GettyImages, fiba.com

אריאל בית הלחמי סיכם: "שיחקנו ממש ממש טוב. החצי הראשון היה מעולה. אנחנו משחקים קבוצתי ושומרים טוב. לא נסתכל על ההפרשים, אנחנו תלויים רק בעצמנו. אני חושב שהשחקנים הבינו את הרמה והעלו אותה. נתנו היום משחק הגנתי אדיר ובחצי הראשון גם בצד ההתקפי".

"החיסורים? זה לא כל כך מפריע לי. לא קורא מה שכותבים. בסוף אנחנו קבוצה וזה כיף גדול לראות את מה שנהיה מאיתנו".

על בר טימור: "כל מי שעולה תלוי בחברים שלו. עשינו את זה בצורה קבוצתית ואמרתי לשחקנים שבכל משחק נתון יש שחקן שיכול להתעלות. אנחנו משחקים עם 12 שחקנים ואני סומך על כל שחקן בסגל הזה".

עוד בוואלה!

על סף עלייה: ישראל גברה 67:80 על צ'כיה, מדר וטימור התפוצצו

לכתבה המלאה
בר טימור חוגג על רקע ספסל נבחרת ישראל. fiba.com, אתר רשמי
הצגה. בר טימור/אתר רשמי, fiba.com

בר טימור הוסיף: "עשינו משחק גדול, בק טו בק. זה ייתן לנו מקדמה גדולה מאוד לקראת ההמשך. באנו מאוד ממוקדים במטרות שלנו. החבר'ה נתנו הגנה מדהימה. ממשיכים בדרך שלנו צנועים. הרגשתי שאני צריך לתת מעצמי יותר. ממשיכים בכל הכוח".

ננו גינזבורג, מאמנה של נבחרת צ'כיה לשעבר, ניתח את המשחק ואמר ל-103 fm: "ישראל שלטה רוב המשחק. הצ'כים, זו לא הייתה היכולת שלהם, הם יכולים לשחק יותר טוב. ישראל שלטה, הצ'כים משחקים בלי גבוהים והישראלים ניצלו את רומן סורקין בפנים וזה בעצם היה היתרון. הם שלטו, אני לא חושב שהפער הוא כזה, אני חושב שהצ'כים יכולים להיות יותר טובים ואני חושב שהמאמן החדש עדיין לא כל כך מכיר את כל מה שיש לו בסגל כי המון שחקנים לא ידועים שם. זה לא רק עניין של חסר שחקנים, גם בישראל חסרים. אני חושב שהצ'כים פשוט לא שיחקו היום טוב. הם חזרו לשש ולא הצליחו לקחת".

בהמשך, הודה כי הנבחרת הפתיעה אותו: "אני חושב שהיום ישראל שיחקה טוב ועשתה את המשחק. הייתה שליטה כמעט מוחלטת רוב המשחק. אין לצ'כים פשוט גבוהים, כי וסלי לא מגיע, ובאלווין שיחק בסין ואודה רצה לנוח, אותו סיפור כמו בישראל, פחות או יותר. עכשיו זה הגיע בזמן טוב, זו בדיוק הכנה לשחקנים לליגות שלהם, אתה מצפה ששחקנים יעשו קצת יותר מאמץ, אבל הם לא צעירים החברה האלו ואני חושב שביורו באסקט הם יופיעו כולם והם יהיו קבוצה חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully