וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סף עלייה: ישראל גברה 67:80 על צ'כיה, מדר וטימור התפוצצו

הנבחרת של בית הלחמי תעפיל לשלב הבא במוקדמות הטורניר הקדם אולימפי אפילו אם תפסיד לאסטוניה ב-22 הפרש לאסטוניה בשלישי. צמד הגארדים חיברו תשע שלשות ו-49 נקודות ביחד - 27 לרכז פנרבחצ'ה שהשווה את שיאו במדים הלאומיים

נבחרת ישראל חוגגת ניצחון על צ'כיה/באדיבות איגוד הכדורסל הישראלי

נבחרת ישראל קרובה להשגת היעד הראשון שלה בקיץ הזה. אחרי שהביסה את צפון מקדוניה אמש, היום (ראשון) החבורה של אריאל בית הלחמי גברה 67:80 על צ'כיה החזקה יותר - ונותרה על סף עלייה לחצי גמר מוקדמות הטורניר הקדם אולימפי כאשר ביום שלישי תפגוש את המארחת אסטוניה.

התרחישים: ישראל תעפיל מהמקום הראשון אם תנצח את אסטוניה או לחילופין תפסיד לה בהפרש של
7 נקודות או פחות.

הפסד של צ'כיה לצפון מקדוניה מחרתיים יעלה את ישראל מהמקום השני, אך בית הלחמי ושחקניו ישיגו אותו גם אם הצ'כים ינצחו ובמקביל אסטוניה תכניע את ישראל בהפרש של 9 עד 23 נקודות.

ישראל תודח אם תובס בפער גדול מ-23 ובמקביל צ'כיה תנצח את צפון מקדוניה.

שחקן נבחרת ישראל ים מדר קולע נגד צ'כיה. fiba.com, GettyImages
השווה שיא קריירה. ים מדר/GettyImages, fiba.com

רומן סורקין לא חגג בצבע כמו במשחק הקודם, אבל בר טימור וים מדר תפסו פיקוד הפעם והיו אחראים על פתיחת הפער שסייע לישראל לרדת עם הניצחון. השניים חיברו ביחד 49 נקודות, כולל תשע מעשר השלשות שקלעה הנבחרת במשחק. מדר השווה את שיא הקריירה שלו בנקודות במדים הלאומיים, אותו קבע בקיץ הקודם נגד שבדיה, כאשר בדקה האחרונה הוא הבטיח את הניצחון עם שתי צליפות מעבר לקשת.

קלעו לנבחרת ישראל: ים מדר 27, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות (5/13 ל-3), בר טימור 22 (4/6 ל-3), רומן סורקין 11 ו-6 ריבאונדים, יפתח זיו 7, רועי פריצקי 4, גבי צ'אצ'אשווילי 3, עוז בלייזר (3 חטיפות), רועי הובר ויאיר קרביץ (7 ריבאונדים) 2 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני נבחרת ישראל בכדורסל עם המאמן אריאל בית הלחמי. fiba.com, אתר רשמי
נבחרת ישראל קרובה לשלב הבא/אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1:

סורקין קלע את הסל הראשון אחרי ריבאונד התקפה, אבל קרייצ'י וחרובן ענו בשלשה כל אחד. מדר צימק בליי אפ, סנאל הגיב במהלך של שלוש נקודות. סורקין קלע שתיים מהקו וזיו השווה ל-9:9 מחוץ לקשת. מדר השיג יתרון ראשון בקליעות עונשין. סורקין וצ'אצ'אשווילי הוסיפו אחת כזו כל אחד, סנאל צלף מרחוק אבל טימור החזיר בסל ועבירה - 12:16 ישראל בסיום הרבע.

יפתח זיו, נבחרת ישראל. fiba.com, אתר רשמי
מחצית ראשונה מוצלחת. יפתח זיו/אתר רשמי, fiba.com

רבע 2:

טימור רשם עוד שתיים מהקו, פריצקי עלה על הלוח, מדר צלף שלשה וטימור שלח את פריצקי לדאנק שקבע 14:25 וגרם לפסק זמן צ'כי. קריז חזר ממנו עם מהלך של סל ועבירה, אבל טימור קבר שתי שלשות רצופות והעלה ליתרון שיא של 14. קריז צימק עם עוד מהלך של שלוש נקודות, זיו קלע בחדירה, קרייצ'י דייק פעמיים מהקו וחרובן מחצי מרחק הוריד ל-33:24. קיזלינק צימק למינוס שבע, אבל מדר צלף שלשה תוך כדי עבירה והחזיר לפער דו-ספרתי. אסיסט יפה שלו לצ'אצ'אשווילי הוביל ל-26:39. טימור חדר כל הדרך לקרש-סל, ואז פינק את מדר באסיסט לשלשה שהגדילה ל-18 הפרש. חמש נקודות רצופות של סבייצ'אר הקטינו ל-44:31 בהפסקה.

שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין קולע נגד צ'כיה. fiba.com, אתר רשמי
רומן סורקין לא חגג בצבע כמו נגד צפון-מקדוניה, אבל עשה את שלו/אתר רשמי, fiba.com

רבע 3:

חרובן התחיל את הרבע עם סל, קריז בשלשה מהפינה הוריד ל-8 הפרש. טימור הגיב בשש רצופות שהעלו ל-36:50, אבל חרובן בשלשה סנאל בקליעות עונשין וקוזאק בסל הורידו לחד ספרתי אחרי שמדר דייק פעמיים מהקו בתווך. האחרון קבע 43:54, ארצי חטף בדרך לשתיים קלות וסנאל בקליעות עונשין חתם את הרבע על 56:45.

בר טימור, נבחרת ישראל. fiba.com, אתר רשמי
גם בר טימור סיפק הופעה מעולה/אתר רשמי, fiba.com

רבע 4:

סורקין קלע מחצי מרחק, קריז החזיר בצד השני. הסנטר הישראלי הוסיף שתיים מהקו, שלשה של סוובודה וסל של פטרקה צימקו ל-60:52. מדר קלע זריקת עונשין אחרי עבירה טכנית לקיזלינק, זיו חדר יפה אבל בצד השני עשה עבירה לשלוש זריקות, בום קלע את כולן וקרייצ'י הקטין ל-63:57 בלבד. טימור הרגיע עם השלשה הרביעית שלו ובהמשך הוסיף אסיסט גדול לסורקין. קיזלינק לא ויתר ופגע מחוץ לקשת, קרביץ הניח שתיים בחדירה אבל קריז צלף גם הוא מרחוק - 70:63. מדר חטף וקלע סל חשוב, קרייצ'י שמר על פער שבע. בלייזר דייק פעמיים מהקו, טימור החטיא שתיים אחרי עבירה גסה של קריז. האחרון שוב קירב את הצ'כים, אבל מדר סגר עניין עם שתי שלשות גדולות - 67:80 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully