וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מסתנוורת: נבחרת ישראל מחכה ל"משחקים האמיתיים על העלייה"

13.8.2023 / 6:25

הניצחון הנוח על צפון מקדוניה לא עשה רושם מיוחד על בית הלחמי והשחקנים. זיו וארצי מחכים לצ'כיה ב-16:00: "נבחרת ברמה אחרת"

תיקתקנו, 11.8/ספורט

נבחרת ישראל פתחה אמש (שבת) ברגל ימין את הופעותיה במוקדמות הטורניר הקדם אולימפי כשהביסה את צפון מקדוניה 65:86. ישראל תפגוש היום (16:00) את נבחרת צ'כיה שניצחה במשחק הראשון את אסטוניה 74:77.

בנבחרת ידעו ערב ההתמודדות כי אם לא ייקלעו ליום חלש במיוחד, הם צפויים לעבור את המקדונים בצורה נוחה. בנבחרת היו מרוצים בעיקר מהדרך שבה שיחקו במחצית השנייה, ומהעובדה שהרבה שחקנים הציגו משחק טוב לקראת המשך הדרך. מי שקיבל את עיקר המחמאות היה רומן סורקין שהציג משחק מרשים במיוחד עם 21 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

"עשינו ניצחון קבוצתי, אבל זה היה רק המשחק הראשון. זה לא אומר יותר מדי להמשך, רוצים להגיע מוכנים למשחק הבא", אמר יפתח זיו שקלע 18 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים. "ידענו שזאת הקבוצה היותר חלשה בבית, נשארנו עם שתי הקבוצות שאנחנו צריכים איתן להתמודד עם העלייה. הצוות מכין אותנו לזה ולשם צריכים לבוא מוכנים. הרגשתי טוב כי שיחקנו טוב כקבוצה, פתחנו טוב ואגרסיבי. כשאנחנו משחקים ככה אנחנו טובים מאוד".

נתנאל ארצי שסיים עם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים אמר: "אני מרגיש טוב, זה נתן לנו הרבה ביטחון. יש לנו משחק חשוב עכשיו, צריך לקחת את הדברים מהמשחק הראשון, להבין שהמשחק הבא הוא מול נבחרת אחרת. פתחנו ברגל ימין ובאופן אישי הרגשתי מצוין, שמח שכל החברים היו חלק מהניצחון הזה".

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי, לצד שחקני הספסל. אתר פיב"א, אתר רשמי
"זה לא אומר יותר מדי". בית הלחמי אתמול/אתר רשמי, אתר פיב"א

המשחק היום נגד צ'כיה לא יעלה את ישראל לשלב הבא גם במקרה של ניצחון, אלא אם אסטוניה תפסיד במפתיע במשחק המאוחר יותר נגד צפון מקדוניה. בנבחרת יודעים שגם ההפרש חשוב נגד צ'כיה, במקרה שיווצר בית משולש בהכרעה לקראת העלייה לחצי הגמר.

הנבחרת הצ'כית שונה לחלוטין מהנבחרת שהדיחה את ישראל מיורובאסקט 2022. הכוכב הגדול של הצ'כים הוא הרכז ויט קרייצ'י שמגיע מאטלנטה הוקס, והצ'כים משחקים ללא הצמד המוביל בעשור האחרון תומאש סטורנסקי ויאן וסלי. מלבד קרייצ'י הצעיר שקלע 20 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים נגד אסטוניה, מובילים את הנבחרת תומאש קיזלינק ואונדריי סרחל. ויטק חרובן המנוסה מגיע אחרי שבמשחק הראשון לא זרק לסל בכלל ב-12 דקות על המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully