וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: המחליף של הארי קיין? "טוטנהאם במגעים עם רומלו לוקאקו"

בזמן שהמו"מ בין צ'לסי ליובנטוס תקוע, הקבוצה של מנור סולומון מנסה לבצע מחטף ולהחתים את הסקורר הבלגי. רכש כפול לפנרבחצ'ה

תיקתקנו, 11.8/ספורט

העברות

* עוד החתמה לפנרבחצ'ה: ג'נגיז אונדר חלוצה של מארסיי נרכש תמורת 15 מיליון יורו ויחזק את התקפת הקבוצה שכוללת גם את אדין דז'קו ודושאן טאדיץ'.

* פרד עזב את מנצ'סטר יונייטד וחתם לארבע שנים בפנרבחצ'ה, ששילמה עבורו 15 מיליון יורו והציגה אותו עם המספר 35.

* פולהאם הודיעה על החתמתו של אדאמה טראורה מוולבס.

* דימיטרי פאייה חתם בשורות ואסקה דה גאמה לשנתיים. הקשר בן ה-36 דחה הצעות מצרפת כדי לכבד את מארסיי שעמה הוא מזוהה.

שמועות

* בשורה כפולה לנאפולי. ב"איל מאטינו" דווח כי ויקטור אוסימן סיכם על חוזה חדש, וכעת כל מה שנותר לו הוא לחתום. במסגרת החוזה החדש הוא ירוויח כ-12 מיליון יורו לעונה כולל בונוסים. הבשורה הנוספת מגיעה מה"גאזטה", שם דווח כי נאפולי על סף החתמת הכישרון של סלטה ויגו גבי וייגה תמורת 35 מיליון יורו.

* ניימאר בדרך לערב הסעודית. ב"ל'אקיפ" נכתב שהוא הגיע לסיכום עם אל הילאל על חוזה לשנתיים בשכר של 160 מיליון יורו לכל התקופה. המועדון הגיש "הצעת ענק" לפריז סן ז'רמן שצפויה להשיב בחיוב, האופציה של חזרה לברצלונה ירדה מהפרק מבחינתו של הברזילאי. לידיעה המלאה.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שטוטנהאם תנסה לעשות מחטף מיובנטוס ולהחתים את רומלו לוקאקו כמחליף להארי קיין.

* בארגנטינה בטוחים: קשר אלופת העולם לאנדרו פארדס יחזור לקדנציה שנייה ברומא, אחרי שסיכם עמה על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הוא יחליף את נמניה מאטיץ' שיעבור לראן.

* ב"אס" הספרדי טוענים כי ז'ואאו קאנסלו נמצא בדרך הבטוחה לחתום בברצלונה. המגן הפורטוגלי שלא נמצא בתוכניות של מנצ'סטר סיטי עשוי להצטרף בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה.

* המחליף של קפה? באנגליה מדווחים שקספר שמייכל, שוערה של ניס, נמצא גבוה ברשימת המועמדים לרשת את השוער הספרדי שיצטרף בהשאלה לריאל מדריד.

* מונאקו מעוניינת להחתים את תורגן הזאר, כך על פי דיווחים בגרמניה. קשרה של בורוסיה דורטמונד הביע רצון להצטרף לקבוצה מהנסיכות וכעת הקבוצות ידונו בסכום ההעברה.

* ביום שאחרי הארי קיין, טוטנהאם החלה לעבוד על החתמת מחליף. המועמד העיקרי הוא גיפט אורבן, חלוצה של גנט, לה הציעו התרנגולים 27 מיליון יורו. גנט דורשת על השחקן המוכשר לפחות 30 מיליון יורו.

* אלמריה צפויה לרכוש את איברהימה קונה מלוריין תמורת 7 מיליון יורו. העסקה סוכמה.

* מחטף דרמטי בפרמיירליג: ג'ק הריסון היה בדרך להשאלה מלידס לאברטון וכבר ערך בדיקות רפואיות, אבל אונאי אמרי יצר עמו קשר, וכעת הוא צפוי לחתום באסטון וילה שתפעיל את סעיף שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully