וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין בסגל לסופר קאפ הגרמני, באיירן חוגגת: "הוא היה החלום"

הבווארים מתמוגגים מהשלמת העסקה: "נכס לכל הבונדסליגה, מתאים לנו בצורה מושלמת". החלוץ עשוי לשחק נגד לייפציג (21:45, ספורט1). צפו בסרטון הפרידה שהכינו הספרס

תיקתקנו, 11.8/ספורט

אחרי שבועות, חודשים ושנים של שמועות, הארי קיין עזב לראשונה את טוטנהאם בגיל 30 והשלים היום (שבת) את המעבר לבאיירן מינכן. בעסקה שמוערכת בכ-100 מיליון יורו הפך האנגלי לשחקן היקר בהיסטוריה של הבונדסליגה, זאת על אף שנותרה לו עונה אחת בחוזה בספרס. האוהדים עשויים ליהנות ממנו כבר הערב (21:45, ספורט1) אחרי שנכלל בסגל לקופר קאפ נגד ר.ב. לייפציג.

קיין עצמו, שחתם לארבע שנים, אמר לאתר הרשמי של באיירן לאחר השלמת העסקה: "אני שמח מאוד להיות חלק מבאיירן. זה אחד המועדונים הגדולים בעולם, ותמיד אמרתי שאני רוצה להתחרות ולהוכיח את עצמו ברמות הגבוהות ביותר במהלך הקריירה שלי. המועדון ידוע במנטליות הווינרית שלו - זה מרגיש טוב מאוד להיות פה".

הארי קיין מוצג כשחקן באיירן מינכן. באיירן מינכן, אתר רשמי
"הוא היה החלום שלנו". קיין מוצג בבאיירן/אתר רשמי, באיירן מינכן

נשיא המועדון הרברט היינר בירך על העסקה שהבשילה בתום מגעים ממושכים: "ברוך הבא למינכן, הארי. אנחנו כל כך שמחים על הרכש האיכותי שהגיע. הארי לא יחזק רק את באיירן, אלא יהיה נכס אמיתי לכל הבודנדסליגה".

מנכ"ל באיירן יאן כריסטיאן דרסן: "זה היה תהליך ארוך, אבל עכשיו כולנו שמחים שהארי ילבש באופן מיידי את המדים של באיירן. הוא היה החלום שלנו מההתחלה. הוא מתאים לנו בצורה מושלמת מבחינת כדורגל ואישיות. חלוצים ברמה עולמית תמיד היו מרכיב חשוב בבאיירן כשהיא חגגה את הישגיה הגדולים ביותר, ואנחנו משוכנעים שקיין ימשיך את סיפור ההצלחה הזה. האוהדים יכולים לצפות לאחד הסקוררים הגדולים של ימינו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טוטנהאם נפרדת מאחת משחקניה הגדולים

בטוטנהאם נפרדו בכאב ממלך שערי המועדון בכל הזמנים והקדישו סרטון מרגש לכבודו. המנכ"ל דניאל לוי, שהערים קשיים על כל עסקה אפשרית לאורך השנים וגם על ההעברה שבסופו של דבר יצאה לפועל, אמר: "ניסינו לאורך זמן רב לשוחח עם קיין ונציגיו על הארכת חוזה לטווח קצר או ארוך בדרכים שונות. עם זאת, הארי הבהיר שהוא רוצה אתגר חדש ולא יחתום על הארכת חוזה הקיץ. לכן, הסכמנו למכור אותו".

"ראינו את בוגר מחלקת האקדמיה הופך לאחד הגדולים ביותר שלובש את החולצה של טוטנהאם ואחד החלוצים הטובים בעולם. זה באמת היה מסע יוצא מן הכלל. הוא היה מקצוען למופת על המגרש ומחוצה לו, השראה לשחקנים הצעירים שחולמים ללכת בעקבותיו. צריכים להודות על כל מה שהוא עשה עבורינו, כל הזכרונות והשיאים. אנו מאחלים לו ולמשפחתו את הטוב ביותר בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully