וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוכב האדום נתקלה בקושי, ואז הראתה למה היא האלופה"

גלזר ספג את שערו הראשון העונה שקבע 1:1, אך האלופה התאוששה בדרך ל-1:4 על מלאדוסט ובכר שיבח: "הגישה והמחויבות ברמה הדרושה"

תקציר: מלאדוסט - הכוכב האדום 4:1/ספורט1

אחרי שני ניצחונות קלילים בביתה בפתיחת העונה, הכוכב האדום בלגרד יצאה אמש (שישי) למשחק החוץ הראשון שלה בליגה הסרבית וחזרה עם 1:4 על מלאדוסט לוצ'אני. למרות שעומרי גלזר ספג לראשונה העונה, ברק בכר נותר עם מאזן מושלם של תשע נקודות והוא ממשיך להוביל בגאון את הטבלה.

מלאדוסט עצמה פתחה טוב את העונה עם ארבע נקודות בשני המחזורים הראשונים, ואיימה לרשום הפתעה מול האלופה. בדקה ה-13 הכניע מרקו וליצ'קוביץ' את גלזר וקבע 1:1 אחרי שער של סטפן מיטרוביץ' בדקה הרביעית. האורחת התאוששה, וכפי שהטיבו לתאר ב"מונדו" המקומי: "הכוכב האדום נתקלה בקושי, ואז הראתה שוב למה היא האלופה".

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

ברק בכר אמר בסיום המשחק: "חשוב שניצחנו. זה היה משחק החוץ הראשון ושיחקנו נגד יריבה לא פשוטה, למרות שהבקענו ארבעה שערים. ספגנו אחד, אבל רוב השחקנים היו טובים. הגישה והמחויבות היו ברמה הדרושה. רוצים להמשיך לשחק טוב גם במחזור הבא, להמשיך לקצב, כמה שערים נבקיע? זה פחות חשוב. הדבר הכי חשוב זה להתכונן טוב לליגת האלופות".

אוהדים רבים של הקבוצה ליוו את האדומים למשחק החוץ, ובכר לא נותר אדיש לכך: "אנחנו מרגישים בבית עם האוהדים האלה והתמיכה הזו. נחמד לראות אותם ואנחנו רוצים להחזיר להם עם משחקים טובים".

במחזור הרביעי, בשבת הבאה, תארח הכוכב האדום בלגרד את ספרטק סובוטיצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully