וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:13 בשלושה משחקים: הכוכב האדום דרסה גם את מלאדוסט

עומרי גלזר ספג לראשונה, אבל מיטרוביץ', אולאינקה, קראסו ומיאטוביץ' סידרו לקבוצה של ברק בכר 1:4 קליל ומאזן מושלם בליגה

תקציר: מלאדוסט - הכוכב האדום 4:1/ספורט1

לא שזה מפתיע מישהו, אבל הכוכב האדום ממשיכה את פתיחת העונה הדורסנית שלה בסרביה. אחרי החמישייה לרשת וויבודינה במחזור הפתיחה וה-0:4 על נפרדאק במשחק במחזור הקודם, הקבוצה של ברק בכר הסתפקה הפעם ב-1:4 בחוץ על מלאדוסט לוצ'אני במסגרת המחזור השלישי בליגה הסרבית ושמרה על מאזן מושלם.

הכוכב, שקיבלה כרטיס ישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות, המשיכה את החימום שלה בליגה הסרדית עם ניצחון שלא הוטל למן הפתיחה. פיטר אולאינקה סידר למיטרוביץ' את הראשון כבר בדקה הרביעית. אלא שעומרי גלזר ספג שער בכורה בדקה ה-13 מנגיחה של וליצ'קוביץ'. אולאינקה דאג להחזיר את היתרון לכוכב בדקה ה-35 ו וז'אן-פיליפ קראסו קבע 1:3 בדקה ה-62. בכר ערך חילופים רבים לקראת הסיום ואחד המחליפים, יובאן מיאטוביץ', חתם עם ה-1:4 כדי להפוך את ההפסד של היריבה לתבוסה. הכוכב, כזכור דרסה גם 0:5 את פיורנטינה במשחק הכנה, ממשיכה להיות מושלמת בכל החזיתות והיא תפתח את דרכה בליגת האלופות עם המון ביטחון וקבוצה שהולכת ומתחברת.

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
נשאר מושלם. ברק בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מהלך המשחק

דקה 4: גול! כמו בשני מחזורי הפתיחה, הכוכב נכנסה לעניינים מהר מאוד עם שער מוקדם. אולאינקה פרץ מימין ומצא את סטפן מיטרוביץ' שנותר לא מכוסה ומקרוב נגח פנימה וקבע 0:1.

דקה 14: גול! מלאדוסט השוותה ל-1:1 משער יפה של וליצ'קוביץ', שקיבל הרמה מצד שמאל, נותר בלתי מכוסה ברחבה והכניע לראשונה את גלזר עם נגיחה חזקה מקרוב.

דקה 35: גול! הכוכב האדום חזרה ל-1:2 משער של אולאינקה. מבשל השער הראשון קיבל כדור מקנגאווה ומתוך הרחבה בעט בקור רוח פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סטפן מיטרוביץ', הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
כבש כבר בפתיחה. מיטרוביץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

דקה 62: גול! הכוכב האדום הבטיחה את הניצחון ועלתה ל-1:3 משער של ז'אן-פיליפ קראסו המצוין, שעמד במקום הנכון ובזמן הנכון ודחק כדור רוחב פנימה.

דקה 80: קאנגווה כמעט העלה את הכוכב ל-1:4 עם בעיטה מדויקת מצד שמאל, אבל הכדור שלו ננעץ לקורה.

דקה 87: גול! אחרי הקורה, הכוכב עלתה ל-1:4 מוחץ על מלאדוסט משער של יובאן מיאטוביץ', ששלוש דקות אחרי שנכנס כמחליף קיבל כדור ברחבה וירה פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully