וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דה בראונה ייעדר תקופה. הוויכוח עם הולאנד? אל תהיו דרמטיים"

פפ גווארדיולה חשף שהכוכב הבלגי "נפצע באותו מקום בדיוק שבו הוא נפצע בליגת האלופות" וניסה להסביר מדוע זעם על הנורבגי, שחגג את ה-0:3 של מנצ'סטר סיטי בפתיחת העונה בברנלי: "זה לא רע בשביל הפתיחה, איזה סיומת שלי בגול השני, הא?"

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר סיטי 3:0/ספורט1

בדיוק כך קיוותה מנצ'סטר סיטי לפתוח את עונת הפרמיירליג שלה. אחרי האכזבה במגן הקהילה נגד ארסנל, האלופה התארחה אמש (שישי) אצל ברנלי העולה החדשה והביסה אותה 0:3. גיבור המשחק? ניחשתם נכון. ארלינג הולאנד כבש צמד נהדר כבר במחצית הראשונה ובהפסקה רשם ויכוח סוער עם המאמן שלו פפ גווארדיולה, שהסיט את המצלמה. רודרי, שבישל להולאנד את השער הראשון, חתם בדקה ה-75.

מה שקלקל מעט את הפתיחה החלקה של מנצ'סטר סיטי היה הפציעה של קווין דה בראונה. הבלגי לא שיחק במגן הקהילה, אבל חזר להרכב מול ברנלי והוחלף כבר במחצית הראשונה בגלל מתיחה בשריר.

צפו בתקרית: כשגווארדיולה התעצבן על הולאנד

פפ גווארדיולה עצבני על ארלינג הולאנד/ספורט1

גווארדיולה התייחס לפציעה של דה בראונה ואמר: "הוא נפצע שוב לצערי. באותו מקום שבו הוא נפצע בליגת האלופות והוא יהיה בחוץ לתקופה. הוא הרגיש טוב מאוד ושיחק טוב בדקות הראשונות. אולי הוא לא היה צריך לפתוח, אבל מה שקרה ברבע השעה הראשונה, היה יכול לקרות גם בדקה ה-50 או 70".

המאמן התייחס לוויכוח המוזר עם הולאנד בהפסקה ואמר: "הוא רצה את הכדור והוא לא קיבל אותו. לפעמים אתה צריך להיות סבלני כדי למצוא את הרגע הנכון. הוא היה מתוסכל, אני לא מתוסכל. זה קורה בכדורגל, אל תהיו דרמטיים".

עוד בוואלה!

הולאנד כבש צמד, מנצ'סטר סיטי פתחה את הפרמיירליג עם 0:3 בברנלי

לכתבה המלאה
קווין דה בראונה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ייעדר כנראה לתקופה ארוכה. דה בראונה/רויטרס

על המשחק של קבוצתו: "משחק נגד עולה חדשה הוא תמיד קשה. הם נתנו את הכול, אבל היה לנו מזל להשיג את השערים במהירות. נתנו להם אבל הזדמנויות ואנחנו צריכים להשתפר".

ומה היה לגיבור המשחק להגיד? ארלינג הולאנד, שכבש 36 שערי ליגה בעונה החולפת, אמר לאחר המשחק: "זו פתיחה טובה אחרי חודשיים בלי כדורגל. נחמד לפתוח עם ניצחון. בשביל משחק ראשון זה היה טוב".

על השער השני שלו: "חוליאן קיבל כדור ברחבה וידעתי שאם אקבל את הכדור ממנו אני אבעט מיד בגלל שהייתי קרוב לשער. עשיתי את זה די טוב. איזה פיניש טוב זה היה, הא?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully