וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקר בתולדות אנגליה: קאיסדו יעבור לליברפול תמורת 110 מיליון ליש"ט

עוד עסקת ענק סוכמה: המרסיסיידרס הקדימו את צ'לסי במאבק על קשר ברייטון, שיעבור בדיקות לפני חתימה ביממה הקרובה ועשוי לערוך את הופעת הבכורה כבר בראשון מול הבלוז

תקציר: ליברפול - דרמשטאט 1:3/ספורט1

שתי עסקאות ענק בלילה אחד: זמן קצר אחרי שסוכמה העברתו של הארי קיין לבאיירן מינכן, נסגר מעבר גדול בנוסף בכדורגל העולמי - מויסס קאיסדו עובר לליברפול. האקוודורי בן ה-21 שנחשב לאחד הקשרים המבטיחים בעולם יצטרף לקבוצה של יורגן קלופ, שתשלם תמורתו לברייטון סכום שיא של 110 מיליון ליש"ט, ותהפוך אותו למעשה לשחקן היקר בתולדות הפרמיירליג.

ברייטון הייתה נחושה לקבל את הסכום הגבוהה ביותר תמורת קאיסדו וניהלה למעשה מכירה פומבית על מכירתו. צ'לסי שהייתה נראית פייבוריטית לרכוש את האקוודורי לאורך הקיץ הציעה 100 מיליון ליש"ט, אבל ההצעה המעט גבוהה יותר של ליברפול טרפה את הקלפים. כעת קאיסדו יחליף את פאביניו שעזב לערב הסעודית, ויחבור בקישור המתחדש של המרסיסיידרס לאלכסיס מקאליסטר שאף הוא נרכש מברייטון הקיץ.

שחקן ברייטון אלכסיס מקאליסטר חוגג עם מויסס קאיסדו. Ryan Pierse, GettyImages
שוב יחד. קאיסדו עם אלכסיס מקאליסטר/GettyImages, Ryan Pierse

קאיסדו צפוי לחתום לארבע שנים בליברפול, ולמרות שתנאי חוזהו עדיין לא נסגרו באופן סופי, נקבעו לו בדיקות רפואיות מהירות במטרה להשלים את המעבר לפני מחזור הפתיחה של הקבוצה בפרמיירליג מול צ'לסי ביום ראשון.

קאיסדו גדל באינדפדיינטה דל ואלה האקוודורית ועשה במדיה גם את צעדיו הראשונים ככדורגלן מקצוען. בפברואר 2021 הוא נרכש על ידי ברייטון, הושאל לבירסחוט הבלגית וחזר לשחפים כעבור שנה, אז גם החלה הפריצה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully