וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת הקיץ על סף סגירה: "הארי קיין ימריא לבדיקות במינכן"

החלוץ סיכם את תנאיו לארבע שנים בגרמניה ואחרי כמה קיצים בהם היה בדרך החוצה מטוטנהאם ונשאר לבסוף, נראה שיעזוב את המועדון לראשונה בגיל 30. באיירן תשלם תמורתו כ-100 מיליון יורו

מנור סולומון בריאיון לפרמיירליג לקראת פתיחת העונה/ספורט1

העסקה הגדולה של הקיץ בדרך להיסגר. שלל כלי תקשורת מובילים ברחבי העולם דיווחו הלילה (בין חמישי לשישי) על סיכום בין באיירן מינכן להארי קיין, שצפוי להמריא לגרמניה ביממה הקרובה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את המעבר.

קיין סיכם את תנאיו לארבע שנים במועדון, ואחרי עוד סאגת קיץ ארוכה שכללה משא ומתן ממושך עם הבווארים - כולל 3 הצעות שנדחו - גם טוטנהאם הסכימה למכור את כוכבה הגדול תמורת סכום המוערך בכ-100 מיליון יורו.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. Charlie Crowhurst, GettyImages
יוצא לראשונה מהמועדון שלו והמדינה שלו, במטרה להחזיר את באיירן לטופ העולמי. הארי קיין/GettyImages, Charlie Crowhurst

בקיצים האחרונים קיין היה מועמד למכירה מספר פעמים וכבר נראה קרוב בקיץ הקודם למנצ'סטר סיטי, אולם המהלך לא הבשיל לעסקה בסופו של דבר, וקיין נשאר בטוטנהאם. כעת כשהוא כשבגיל 30 ואחרי 12 שנים בקבוצה הבוגרת של טוטנהאם בה גם גדל, הוא ישחק במועדון אחר, וינסה לעזור לבאיירן לחזור לטופ של הכדורגל העולמי.

לקיין נותרה שנה אחת בחוזה ולאחרונה טוטנהאם ניסתה להחתים אותו על חוזה חדש. כשהמגעים לא צלחו, היא הסכימה סוף סוף למכור אותו אחרי שהחלוץ עצמו לחץ לקבל את ההחלטה לפני מחזור פתיחת העונה של טוטנהאם בפרמיירליג, מול ברנטפורד ביום ראשון.

קיין שכאמור משחק כל הקריירה בטוטנהאם, עלה לקבוצה הבוגרת לראשונה בעונת 2023/14. בעשור שעבר מאז, הוא כבש 280 שערים בכל המסגרות ו-213 בפרמיירליג - מספרים שהפכו אותו לגדול כובשי טוטנהאם בכל הזמנים, וביססו אותו במקום השני של רשימת כובשי כל הזמנים בפרמיירליג אחרי אלן שירר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully