וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו פאני: "הייתי מוכן לעבור רק לקבוצה בסדר הגודל של מכבי חיפה"

הקשר סיפר לתקשורת ההונגרית על הבחירה בפרנצווארוש והביע חרטה על העקיצה להארי קיין: "הייתי באקסטזה, לא התכוונתי לפגוע בו"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 בחוץ על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

מוחמד אבו פאני הצית את הדמיון של אוהדי פרנצווארוש בשבוע שעבר, כשסיפק שלוש בישולים תוך שמונה דקות ב-3:5 על פהרבאר. "לא חשבתי שכך תיראה ההופעה הראשונה שלי בליגה", הודה היום (חמישי) בריאיון לתקשורת ההונגרית. "זו היתה פתיחה נהדרת לעונה ואני מקווה שנמשיך כך. היתה לי פציעה קטנה אבל עכשיו אני מרגיש טוב ומחכה למשחק הבא שלנו באירופה".

הקשר נשאל על הילדות שלו בכפר קרע וסיפר: "זה יישוב ערבי בישראל. לגדול שם כמוסלמי לא היה פשוט, היו לי הרבה מכשולים וקריירת הכדורגל לא הקלה עלי. בו בזמן, זה חישל אותי וגרם לי לרצות לעשות הכל כדי להגשים את החלום שלי - להיות שחקן מקצועני באירופה. צברתי הרבה ביטחון כמושאל בקבוצות אחרות ואז כשחזרתי למכבי חיפה, ברק בכר נתן לי הזדמנות להוכיח את עצמי. תודה לאל, ניצלתי אותה".

על תקופתו בירוק אמר: "שיחקתי בחיפה מאז שהייתי ילד, אני גאה שהפכתי לאחד השחקנים הטובים במועדון הזה. היו לנו שלוש שנים אדירות. אני מקווה שאוכל להיות חביב הקהל גם בפרנצווארוש".

שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני. Laszlo Szirtesi, GettyImages
נהנה בהונגריה. אבו פאני/GettyImages, Laszlo Szirtesi

עוד במכבי חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אבו פאני נשאל גם על העקיצה העסיסית ששלח לעברו של הארי קיין לפני המפגש עם טוטנהאם ואמר: "אני מתחרט על כך, הסרטון הזה לא צריך היה לצאת. הארי קיין אחד הטובים בעולם, לא התכוונתי לפגוע בו, זו היתה בדיחה. כבשתי את שער הניצחון מול רוסטוב והייתי באקסטזה, לא הייתי צריך להגיד מה שאמרתי". על הקליפ הוויראלי - שמירת הכדור המפורסמת בתוספת הזמן מול מכבי תל אביב - סיפר: "חשבתי רק על ניצחון, עשיתי כל מה שאני יכול כדי שהיריבה לא תגיע לכדור. למזלי, ניצחנו".

כשנשאל מדוע יצא לאירופה רק בגיל 25 השיב: "חיכיתי לרגע הנכון, כי מכבי חיפה הקבוצה הטובה בישראל, כך שהייתי מוכן לשקול רק מעבר לקבוצה טובה באותה מידה. היו עוד קבוצות שהביעו עניין, אבל פרנצווארוש הקבוצה הטובה בהונגריה שעשתה דברים באירופה. אני חושב שזו החלטה נכונה. העיר יפה, האנשים נחמדים ועוזרים לי כשאני צריך עזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully