וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו אותה בחשבון: 1:5 גדול לניוקאסל על אסטון וילה במחזור הפתיחה

המגפייז לא ריחמו: צמד לאיסק, שערי בכורה לטונאלי ובארנס. ברייטון הביסה 1:4 את לוטון, 0:1 לפולהאם על אברטון, 0:1 לפאלאס על שפילד יונייטד

תקציר: ניוקאסל - אסטון וילה 1:5/ספורט1

מחזור הפתיחה של עונת 2023/24 בפרמיירליג המשיך הערב (שבת) עם שבעה משחקים נוספים, כשאחרי שארסנל גברה 1:2 על נוטינגהאם פורסט, ברייטון הרשימה ב-1:4 על לוטון, בורנמות' סיימה ב-1:1 עם ווסטהאם, פולהאם השיגה 0:1 אצל אברטון וקריסטל פאלאס גברה 0:1 על שפילד יונייטד.

שחקני ניוקאסל חוגגים יחד עם אלכסנדר איסק. GettyImages
הצגה. ניוקאסל חוגגת/GettyImages

ניוקאסל - אסטון וילה 1:5

שתיים מההפתעות הגדולות של העונה שעברה נכנסות ל-2023/24 עם ציפיות גבוהות עוד יותר, והמגפייז הוכיחו בדיוק מדוע. סנדרו טונאלי חיכה שש דקות בלבד כדי להמשיך בחצי-מספרת את ההגבהה של אנתוני גורדון, ולרשום בכורה מושלמת. מוסא דיאבי השווה בהופעת הבכורה שלו בצד השני (11), אך אלכסנדר איסק (16, 58) חגג צמד, לפני שקאלום ווילסון (77) והארווי בארנס (90+1) הפכו את זה לתבוסה של ממש. וילה רושמת הפסד במשחק הפתיחה זו עונה חמישית ברציפות - ועוד איזה הפסד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סולי מארץ' שחקן ברייטון כובש בנגיחה לרשת לוטון. רויטרס
פתחה ברגל ימין. מארץ'/רויטרס

ברייטון - לוטון 1:4

אחרי שמכרה הקיץ את אלכסיס מקאליסטר לליברפול וכעת בדרך לעשות אקזיט נוסף עם מכירתו של מויסס קאייסדו לאדומים או לצ'לסי, השחפים הגיעו עם הר של ציפיות לפתיחת העונה, ולשמחתם פגשו את העולה החדשה שהיא המועמדת הבכירה ביותר לשוב לצ'מפיונשיפ, עוד טרם שריקת הפתיחה. זה התחיל בדקה ה-36 כשקאורו מיטומה הרים לרחבה וסולי מארץ' נגח את ה-0:1 והמשיך בפנדל מדויק של ז'ואאו פדרו בבכורה הרשמית שלו בכחול-לבן של ברייטון. העולה החדשה קיבלה רגע היסטורי עם שער ראשון כשקרלטון מוריס כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-79. תוך 6 דקות השחפים חזרו למשחק כשטעות קשה בהגנת לוטון שמה את סימון אדינגרה בתוך תיבת החמש והשחקן מחוף השנהב בעט מהאוויר את השלישי. בתוספת הזמן אסטופיניאן מצא במסירת רוחב את אוון פרגוסון שדחק את הרביעי בשלוש נקודות ראשונות ומרשימות של העונה.

שחקן ווסטהאם, ג'ארוד בואן. GettyImages
שער מרהיב שלא הספיק לשלוש נקודות. בואן/GettyImages

צפו ב-1:1 של בורנמות' ו-ווסטהאם

תקציר: בורנמות' - ווסטהאם 1:1/ספורט1

בורנמות' - ווסטהאם 1:1

עם מאמן חדש על הקווים בדמותו של אנדוני איראולה, הדובדבנים אירחו במחזור הפתיחה את זוכת הקונפרנס לי שאיבדה הקיץ את דקלן רייס ועלולה לאבד גם את לוקאס פאקטה למנצ'סטר סיטי, כך שיהיה מעניין לראות את מי דייויד מויס יביא במקומם, כשאדסון אלברס היה הרכש העיקרי עד כה. על הדשא, הפטישים שרשמו עונה לא מספיק טובה בזירה המקומית בשנה שעברה, הצליחו להשיג את היתרון בדקה ה-51. פאבלו פורנאלס חטף את הכדור במרכז המגרש, תומאס סוצ'ק העביר לג'ארוד בואן שבעט כדור יוצא מן הכלל לחיבורים של נטו. בדקה ה-83 דומיניק סולאנקה ניצל חור בהגנת ווסטהאם, עקף את אראולה וחילק את הנקודות בין השתיים.

צפו בתקציר ניצחונה של פולהאם על אברטון

תקציר: אברטון - פולהאם 1:0/ספורט1
שחקני פולהאם חוגגים. GettyImages
ניצחון חוץ חשוב. שחקני פולהאם חוגגים/GettyImages

אברטון - פולהאם 1:0

בעונה שעברה הטופיז ניצלו כמעט ברגע האחרון מירידה דרמטית לצ'מפיונשיפ, והעונה עם רכש דל יחסית זה מבחן נוסף לשון דייץ' ומסעות ההישרדות הידועים שלו. פולהאם הגיעה לגודיסון פארק ואחרי 73 דקות ללא יותר מדי מצבים מצד שתי הקבוצות, אלכסנדר מיטרוביץ' מצא את אנדראס פריירה שהעביר מסירת רוחב לבובי דקורדובה ריד שדחק מקרוב את שער הניצחון של הקוטג'רס.

שחקני קריסטל פאלאס חוגגים. GettyImages
לא היום של העולות החדשות. שחקני פאלאס אחרי השער של אדואר/GettyImages

שפילד יונייטד - קריסטל פאלאס 1:0

עוד עולה חדשה שלא הצליחה לנצח במחזור הפתיחה היא שפילד יונייטד. המארחת חזרה לפרמיירליג אחרי שבקדנציה הקודמת הרשימה בעונת 2019/20 עם מקום בחלק העליון של הטבלה. פאלאס הצליחה לעשות את ההבדל בדקה ה-50 כשג'ורדן אייו מצא במסירת רוחב את אודסון אדואר שכבש את שער הניצחון היקר.

משחקי ראשון באנגליה

ברנטפורד - טוטנהאם (16:00)
צ'לסי - ליברפול (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully