וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאוכזבת: "כולנו קיבלנו שיעור גדול במשחק הזה"

10.8.2023 / 6:30

מכבי תל אביב היתה בדרך לניצחון קליל בלרנקה, אבל טעויות של קין שהוציא את יונתן כהן וגיאגון ולא השתמש בתורג'מן וגם חוסר ריכוז של ניר ביטון כמעט עלו לה בהפסד. שחקן: "זה פספוס ורק שלא יעלה לנו ביוקר בבלומפילד"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בקפריסין מול א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב המריאה אחר חצות חזרה לישראל כשהיא מאוד מאוכזבת מה-1:1 בקפריסין מול א.א.ק לרנקה. המשחק כבר היה בידיים של הצהובים והשאלה היחידה היתה האם הוא יסתיים בניצחון מהשער של יונתן כהן או שמישהו יגדיל את התוצאה, אבל אז משום מקום עוד מקבץ של טעויות בהגנה והפעם בראשות ניר ביטון, והיריבה הקפריסאית השוותה ואלמלא דניאל פרץ והפנדל שעצר גם היתה מנצחת.

עם תיקו 1:1 תגיע מכבי תל אביב לגומלין בעוד שבוע והתוצאה אמורה להספיק לה כדי לעבור בבלומפילד, אבל הקבוצה לא ידעה להרוג משחק שהיא שלטה בו והגיעה להמון מצבים והיא הכניסה את עצמה ללחץ מיותר שעלול לעלות לה ביוקר. "כולנו קיבלנו שיעור גדול במשחק הזה", אמר אחד השחקנים אחר חצות. "זה פספוס גדול ורק שלא יעלה לנו ביוקר בבלומפילד".

צפו ברובי קין מסכם את המשחק בקפריסין

רובי קין מגיב לאחר ה-1:1 של מכבי תל אביב בלרנקה/ספורט1

המאמן רובי קין, שהתייסר בסיום על ההחמצות הרבות וקבל בצדק על זה שהקבוצה שילמה מחיר יקר על הטעויות בהגנה לצד ההחמצות הרבות, ערך רק שני חילופים במשחק והם לא תרמו לקבוצה. הוצאת יונתן כהן ובעיקר החלפת פארפה גיאגון, פגעו בשטף המשחק של מכבי תל אביב והזיקו לסיכוי להגדיל את התוצאה. גיאגון עשה משחק נהדר וסיכן כל הזמן את לרנקה. הוצאתו הקלה מאוד על הקפריסאים וזאת היתה החלטה תמוהה של האירי, שכאמור לא ריענן את השורות עם עוד חילופים. בניגוד למשחקים הקודמים בהם ביצע חמישה חילופים, החליט קין רק על שניים ונראה שההחלטה הזו פגעה בקבוצה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו: ערן זהבי מסכם את ה-1:1 בלרנקה

ערן זהבי מגיב לאחר ה-1:1 של מכבי תל אביב בלרנקה/ספורט1

הוצאתו פגעה במכבי תל אביב. גיאגון

פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

זה משחק שני שקין לא משתמש בכלל בדור תורג'מן. החלוץ הנהדר שקפץ מדרגה במדי נבחרות ישראל הקיץ, חתם על חוזה חדש, אבל קין לא בוחר להשתמש בו. ברור שאין למאמן רתיעה מגיל צעיר כי לרוי רביבו הוא נותן כבר פעמיים רצוף לפתוח, אבל עדיין לא ברור כיצד תורג'מן לא נספר עד כה.

הטעויות של ניר ביטון אמש בהגנה היו מאוד משמעותיות וספק אם לקין תהיה הסבלנות ללכת איתו גם במשחק בעוד שבוע. לא מן הנמנע שדרק לוקאסן שוב ינוסה כבלם ואולי מכבי תל אביב תשבור את הנוהל שסיגלה לעצמה ותחליט בכל זאת לפעול מיוזמתה לצירוף בלם זר במקום לוקאסן גם במחיר של תשלום פיצוי להולנדי שוודאי ימצא תחנה אחרת די מהר.

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
כשהוא לא מרוכז, מכבי תל אביב תתקשה לכבוש. זהבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

והיו אמש ההחמצות של ערן זהבי. הוא לקח על עצמו את האחריות בסיום וודאי יתקן בתל אביב, אבל גם במקרה של זהבי נדלקה נורה אדומה בלוח של רובי קין. מכבי תל אביב תמשיך להיות תלויה בזהבי וביום לא חד שלו, היא תתקשה לנצח במשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully