וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הוא אוהב גמרים: די מריה הוביל את בנפיקה לזכייה בסופר קאפ

הארגנטינאי כבש שער נפלא (61) בבכורה המחודשת שלו במדי אלופת פורטוגל ומוסה המחליף הכפיל (68) בניצחון 0:2 על פורטו. פפה בן ה-40 ומאמנו קונסייסאו הורחקו בתוספת הזמן

תקציר סופרקאפ פורטוגלי: בנפיקה - פורטו 0:2/ספורט1

במשחק הרשמי הראשון שלו במדי בנפיקה מאז מאי 2010, אנחל די מריה כבש הערב (רביעי) והוביל את אלופת פורטוגל לניצחון 0:2 על מחזיקת הגביע פורטו במשחק הסופר קאפ שנערך באביירו.

אלוף העולם הארגנטינאי בן ה-35, שבחר בקיץ לשוב לקבוצה האירופית הראשונה שלו ופתח בהרכב של רוג'ר שמידט, הזכיר שוב עד כמה הוא אוהב משחקי גמר ונתן "סטירה" יפה לכדור בשמאל בדקה ה-61 כדי להכניע את דייגו קוסטה. פטאר מוסה המחליף הכפיל את היתרון בחלוף שבע דקות אחרי הכנה של רפא סילבה, והראה שבנפיקה מסתדרת גם ללא גונסאלו ראמוס שעבר לפריז סן ז'רמן.

הבלם בן ה-40 פפה הורחק בתחילת תוספת הזמן בגלל עבירה מכוערת על דויד יוראשק הצ'כי, ולאחר מכן גם מאמנו סרז'יו קונסייסאו ראה אדום בעקבות מחאותיו על פסילת שער מצמק של גאלנו ובמשך כמה דקות סירב לרדת מהמגרש.

אנחל די מריה שחקן בנפיקה חוגג שער. רויטרס
בכורה מחודשת חלומית. אנחל די מריה/רויטרס

בנפיקה חגגה זכייה ראשונה בסופרקאפ מאז 2019 ותשיעית בסך הכול, כך שהיא השתוותה ליריבתה העירונית ספורטינג ליסבון במקום השני. פורטו מקדימה אותן בצורה משמעותית עם 23 זכיות, כשזה היה הפסדה ה-10 במעמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully