וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי אוהדי בנפיקה בקבלת הפנים של די מריה: "החלטתי עם הלב"

הארגנטינאי שב לתחנה הראשונה שלו באירופה, 13 שנים אחרי שעזב: "יודע שאירועים כאלה אינם רגילים בפורטוגל. היה לי רצון לחזור הביתה ולהרגיש שמח שוב". צפו בקבלת הפנים

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

אנחל די מריה השלים ברביעי האחרון סגירת מעגל מרגשת מבחינתו, כאשר 13 שנים לאחר שעזב, הוא שב אל התחנה הראשונה בקריירה האירופית שלו. אלוף העולם עם נבחרת ארגנטינה חתם לעונה אחת בבנפיקה, ואמש הוא זכה לקבלת פנים של אלפי אוהדים, אירוע שנחשב חריג למדי בפורטוגל.

הארגנטינאי עלה לבמה בסמוך לפסלו של אגדת המועדון יוזביו, מלווה בנשיא המועדון ושחקן העבר רוי קושטה. "היו לי הרבה הצעות מהרבה מקומות", אמר השחקן שנפרד מיובנטוס אחרי עונה אחת בלבד, "אבל היה לי את הרצון והתשוקה להגיע לבנפיקה, לחזור הביתה ולהרגיש שמח שוב. קיבלתי את ההחלטה הזאת עם הלב, זאת האמת. אני יודע שאירועים כאלה הם לא שגרתיים בפורטוגל וכולכם כאן בשבילי, רוצה להודות לכם על כך. זאת הרגשה מיוחדת".

האוהדים של אלופת פורטוגל חגגו עם שירי הקבוצה ושירים לשחקן, שנזכר בתחילת המסע האירופי שלו אי שם לפני 16 שנה: "ההרגשה היא זהה למה שהרגשתי כשהגעתי לליסבון ב-2007. בנפיקה זכתה עכשיו באליפות ה-38 ואני מקווה שנמשיך באותה הדרך כדי שבשנה הבאה נוכל לחגוג את הזכייה ה-29".

צפו בקבלת הפנים החגיגית

די מריה שיחק בבנפיקה שלוש עונות, בין 2007 ל-2010, לפני שעבר לריאל מדריד. את מדי הבלאנקוס הוא לבש ארבע שנים שנחתמו עם זכייה בליגת האלופות. לאחר מכן רשם עונה אחת במנצ'סטר יונייטד, שבע שנים בפריז סן ז'רמן ואת העונה החולפת כאמור בילה ביובנטוס.

הצירוף של די מריה מגיע אחרי עונה מצוינת מבחינת בנפיקה, שמעבר לזכייה באליפות המקומית רשמה קמפיין מרשים בליגת האלופות. בשלב הבתים היא סיימה במקום הראשון בבית שכלל את פ.ס.ז', יובנטוס של די מריה ומכבי חיפה, והיא נעצרה ברבע הגמר על ידי מי שהפכה להיות סגנית אלופת אירופה - אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully