וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי מתנגד, אבל בכר ממשיך "לשחוט פרות קדושות"

בסרביה מספרים שטרזיץ' לא אהב זאת, אבל נאלץ להישמע לרצונו של מאמן הכוכב האדום ש"אפילו לא הקשיב" ומראה לקאנגה את הדרך החוצה

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - נאפרדק 0:4/ספורט1

במקביל לפתיחת העונה הדורסנית שהכוכב האדום רושמת תחתיו, ברק בכר ממשיך בניקוי האורוות. אחרי מילאן בוריאן, מרקו גובליץ', אלכסנדר קטאי ואלכס ויגו, השחקן הבא שהמאמן מראה לו את הדרך החוצה במסגרת המהפכה בסגל הוא גלור קאנגה.

הקשר הגאבוני, שמעמדו באלופת סרביה היה גבוה לפני הגעתו של בכר, מיעט לשחק בקדם העונה וכלל לא שותף בשני מחזורי הליגה הראשונים, כאשר במשחק הפתיחה אפילו לא נכלל בסגל. לאחר ה-0:4 על נפרדאק ביום ראשון הוא קיבל מסר ברור מהישראלי: "כשאני אחשוב שהוא צריך לשחק, הוא ישחק".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic/ Getty images, עיבוד תמונה
ממשיך בניקוי האורוות. ברק בכר/עיבוד תמונה, Srdjan Stevanovic/ Getty images

כעת, בסרביה מספרים שהסגנון של קאנגה לא מתאים לבכר, אבל אקס מכבי חיפה בעיקר "לא מוכן לסבול את השדים בראשו" של הקשר, אשר בלא מעט מקרים הביע את אי שביעות רצונו מכך שהוא לא משחק, אבל לבכר "זה לא הזיז" - כך נכתב בתקשורת המקומית.

אבל לא רק השחקן עצמו לא מרוצה, אלא גם המנהל המקצועי זבזדן טרזיץ' שלפי הדיווחים "לא אהב את העובדה שקאנגה לא בתכניות של בכר". בסרביה נטען כי "טרזיץ' התנגד, אבל בכר אפילו לא הקשיב", אך כפי שקרה גם עם הפרות הקדושות הקודמות שהמאמן הישראלי "שחט", למנהל המקצועי לא נותרה ברירה אלא להישמע לרצונו של בכר גם הפעם, לאור השדרוג והתוצאות המעולה שהשיגה הכוכב האדום עד כה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גלור קאנגה שחקן הכוכב האדום בלגרד חוגג שער. מאור אלקסלסי
איבד את מקומו. גלור קאנגה/מאור אלקסלסי

ללא קשר, קאנגה הסתבך בשנתיים האחרונות בפרשיית זיוף מסמכים, שבגללה הוא אמור לעמוד לדין משמעתי בהתאחדות הכדורגל האפריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully