וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן של ברק בכר טוען שנולד ב-1990, אך אמו הלכה לעולמה ב-1986

גלור קאנגה וההתאחדות הגאבונית חשודים בזיוף מסמכים, והוא יעיד בפני וועדת המשמעת ב-CAF. ללא קשר, מאמן הכוכב האדום צפוי להיפטר ממנו

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 0:4 על נפטצ'י באקו/ספורט1

קשר הכוכב האדום בלגרד גלור קאנגה קאקו יופיע בפני וועדת המשמעת של פדרציית הכדורגל האפריקאי (CAF). הסיבה: הוא טוען שנולד ב-1990, אבל אמו מתה ב-1986. הדבר התגלה בחקירה של CAF שנפתחה לאחר שהתאחדות הכדורגל ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו האשימה את קאנגה בהונאת זהות, וטענה ששמו האמיתי הוא קיאקו קיאקו קנגאנה, והוא נולד בכלל בקינשאסה ב-1985.

החקירה מתנהלת מאז 2021 והקונגולזים משוכנעים כי קאנגה זייף את גילו ומוצאו כשנרשם בהתאחדות הגאבונית לאחר שחתם בקבוצה מהליגה השנייה באותה מדינה. אם ייקבע שאכן זויפו המסמכים של השחקן, הדבר עלול לעלות לנבחרת גאבון בהרחקה מגביע אפריקה לאומות שעתיד להיערך בתחילת 2024.

גלור קאנגה שחקן הכוכב האדום בלגרד חוגג שער. מאור אלקסלסי
סיפור ביזארי. קאנגה במשחק נגד מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

וזו אפילו לא הבעיה היחידה של קאנגה: בסרביה מדווחים שברק בכר לא חושב שהקשר מתאים לשיטה שלו, ונתן אור ירוק למכירתו. קאנגה, שכבש אשתקד במשחק הראשון נגד מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות, ערך 67 הופעות בנבחרת גאבון וכבש 3 שערים. את העונה שעברה סיים עם מספרים מרשימים של 16 שערים ו-13 בישולים ב-43 משחקים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully