וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקן מכוכב אחר": מסי שבר שיא ומטריף את ארצות הברית

הכוכב החדש של אינטר מיאמי הוא הראשון שכובש בארבעה משחקים רצופים וכבר השתווה למלך שערי הקבוצה. וגם: מתי הוא כבש יותר משער אחד בשלושה משחקים רצופים? השיאים והציוצים

תקציר: ארסנל ניצחה את מנצ'סטר סיטי בפנדלים וזכתה במגן הקהילה/ספורט1

ספק אם גם האופטימיסטים הגדולים והמעריצים הכי מושבעים של ליאו מסי האמינו שכך תיראה תחילת דרכו של הארגנטינאי באינטר מיאמי. מסי, שלקח לעצמו חופשה ארוכה אחרי המונדיאל הבלתי נשכח, רשם את הבכורה שלו באינטר מיאמי רק לפני קצת יותר משבועיים כשנכנס כמחליף נגד קרוס אסול. כבר בבכורה שלו מסי כבש שער ניצחון עמוק בתוספת הזמן והלילה (בין ראשון לשני) הוא העלה את מאזן שעריו לשבעה (!) בארבעה משחקים בלבד כשהציל את קבוצתו וסידר לה 4:4 משוגע נגד דאלאס בגביע הליגות בדרך ל-4:5 בדו קרב מהנקודה הלבנה.

הראשון של מסי

ליאונל מסי אינטר מיאמי. רויטרס
ממשיך לפרק הגנות. מסי כובש בבעיטה החופשית/רויטרס

מסי, שכבש ראשון גם בדו קרב הפנדלים (4:5) לאינטר מיאמי, יערוך בעוד ארבעה ימים את הבכורה שלו בליגה, שם הקבוצה ממש צריכה אותו כשהיא ממוקמת אחרונה במחוז המזרחי. עד כמה מדהימה הפתיחה הזו של מסי? הארגנטינאי הוא כבר מלך השערים של הקבוצה למרות ששיחק רק בשלושה וחצי משחקים עד כה. מסי כבש בדיוק כמו ג'וזף מרטינס החלוץ הוונצואלי שנזקק ל-28 משחקים כדי להגיע לכמות הזו. רוברט טיילור כבש חמישה שערים ב-27 משחקים.

ליאונל מסי אינטר מיאמי. רויטרס
מישהו חשב שהוא יאבד את התשוקה בארה"ב? מסי חוגג בטירוף/רויטרס

הבעיטה החופשית של מסי

אגב, מסי כבש יותר משער אחד בשלושה משחקים רצופים וזו הפעם הראשונה שהוא עושה זאת מאז מאי 2015, אז הוא עשה זאת במדי ברצלונה. מסי הוא גם השחקן הראשון אי פעם בארה"ב שכובש בארבעה משחקים רשמיים רצופים.

ליאונל מסי חוגג עם ג'ורדי אלבה. רויטרס
צמד חמד. מסי ואלבה חוגגים/רויטרס

גם חבריו של מסי תופסים את הראש

אם מישהו חשב שמסי יגיע לארה"ב כדי להעביר את הזמן ולספור את הכסף, התבדה מיד. נראה שחדוות המשחק חזרה למסי, שנראה כבוי במדי פריז סן ז'רמן בעונה השנייה. אגב, לאחר המשחק אפילו שחקני דאלאס המפסידה מיהרו להצטלם עם מסי וברשת התמוגגו. "הוא נראה כמו שחקן מכוכב אחר", נכתב ב-ESPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully