וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע נמשך: צמד מרהיב של מסי הציל את אינטר מיאמי

הכוכב הארגנטינאי נהנה מבישול של אלבה (שהוסיף בישול נוסף) והחזיר את קבוצתו מפיגור 4:2 נגד דאלאס עם בעיטה חופשית נפלאה בדקה ה-85 כדי לכפות 4:4 וניצחון 4:5 בדו קרב מהנקודה הלבנה. מסי עם 7 שערים ב-4 משחקים

תקציר: ארסנל ניצחה את מנצ'סטר סיטי בפנדלים וזכתה במגן הקהילה/ספורט1

המופע של ליאו מסי באינטר מיאמי נמשך הלילה (בין ראשון לשני) עם עוד הצגה מרהיבה. הכוכב הארגנטינאי כבש צמד ב-4:4 המשוגע של קבוצתו, שהעפילה לרבע גמר גביע הליגות אחרי 4:5 בדו קרב פנדלים נגד דאלאס. אחרי שסחף את מיאמי לניצחונות במפעל על קרוס אסול בבכורה, אטלנטה ואורלנדו, מסי העלה את מאזן הכיבושים המטורף שלו לשבעה בארבעה משחקים בלבד, אבל הפעם זה הלך קשה, קשה מאוד.

הראשון של מסי

ליאונל מסי אינטר מיאמי. רויטרס
ממשיך לפרק הגנות. מסי/רויטרס

מסי פתח הפעם לצד ג'ורדי אלבה, חברו הטוב שרשם בכורה בהרכב והשניים שחזרו את מה שעשו כל כך הרבה פעמים בברצלונה כבר בדקה השישית. אלבה פרץ משמאל והשאיר למסי, שבנגיעה רכה מדוייקת קבע 0:1 לאורחים בשער שהיווה שחזור מדוייק לגול הניצחון המפורסם של מסי וההתרסה בקלאסיקו. אלא שההגנה של מיאמי התפרקה עוד לפני המחצית כשפקונדו קינגון וברנרד קאמונגו השלימו מהפך. בדקה ה-63 אלן ולאסקו קבע כבר 1:3 ונדמה שהמשחק הזה גמור. אלא ששתי דקות לאחר מכן מסי הכניס כדור עומק לאלבה, שמצא את קרמאסצ'י שמקרוב צימק ל-3:2. שלוש דקות חלפו עד שרוברט טיילור כבש שער עצמי וקבע 2:4 למארחים.

ליאונל מסי אינטר מיאמי. רויטרס
מישהו חשב שהוא יאבד את התשוקה בארה"ב? מסי חוגג בטירוף/רויטרס

מסי מכניס את אלבה שרושם עוד בישול

הבעיטה החופשית הנפלאה של מסי

הפנדל של מסי בדו קרב

גמור? ממש לא. מרקו פרפאן החזיר שער עצמי בצד השני (80) ואז הגיע עוד רגע קסום של ליאו מסי שבדקה ה-85 קבע 4:4 מטורף עם בעיטה חופשית מצד ימין ברגל שמאל לחיבורים כמו שהוא עשה גם במשחק הבכורה שלו.

ליאונל מסי חוגג עם ג'ורדי אלבה. רויטרס
צמד חמד. מסי ואלבה חוגגים/רויטרס

חגיגות הניצחון

השער של מסי החזיק מעמד עד לסיום 90 הדקות והמשחק נכנס לדו קרב פנדלים שבו מסי כבש ראשון כמובן. בוסקטס כבש גם הוא ובצד השני פקסטון פומיקאל היה היחיד שהחמיץ ואפשר לקרמאסצ'י לקבוע 4:5 בדו קרב פנדלים ולשלוח את מסי וחבריו לרבע הגמר. בעוד ארבעה ימים מסי יערוך את הבכורה שלו בליגה נגד שארלוט, הקבוצה אותה היא עשויה לפגוש גם ברבע גמר גביע הליגות. ואנחנו? פשוט נמשיך לשבת וליהנות מהפנומן הארגנטינאי שגם בגילו המתקדם ממשיך לספק עוד ועוד רגעי קסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully