וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי הולאנד עקץ ברשתות, דה בראונה נותר מתוסכל: "הרגשה חרא"

חלוץ מנצ'סטר סיטי ספג בוז כשהוחלף ואביו לא נשאר חייב, הכוכב שבעט פנדל למשקוף: "ספגנו שער טיפשי". ארטטה העביר מסר לרמסדייל, האם דויד ראיה ניסה להסתתר ביציע?

תקציר: ארסנל ניצחה את מנצ'סטר סיטי בפנדלים וזכתה במגן הקהילה/ספורט1

מנצ'סטר סיטי רגילה בשנים האחרונות לדרוס כמעט כל מה שזז בליגה האנגלית ובעונה האחרונה כבר זכתה בטרבל היסטורי אחרי שהניפה גם את הגביע האנגלי ואת גביע האלופות, אבל במגן הקהילה היא סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים. אמש (ראשון) היא נכנעה לארסנל בתום דרמת ענק, שכללה שער שוויון בדקה ה-90+11 ולאחר מכן נחלה אכזבה בעקבות 4:1 בדו קרב פנדלים אחרי שקווין דה בראונה בעט למשקוף ורודרי לא הצליח להכניע את ארון רמסדייל.

במנצ'סטר סיטי זעמו על תוספת הזמן שבמקור הייתה שמונה דקות ונמשכה בסך הכל 13, ואשר במהלכה, השיגה סגניתה מהעונה שעברה את שער השוויון. המנג'ר פפ גווארדיולה התרעם על כך וטען שיהיו משחקים שיימשכו "עד הבוקר" וגם דה בראונה לא הסתיר את כעסו, אבל הוא דווקא כיוון לכך שהוא וחבריו איפשרו ליריבה לחזור: "מה יש לי לומר? חרא. ספגנו שער מטופש, מה יכולנו לעשות? אי אפשר אפילו להתעצבן מזה, הכדור שינה כיוון ונכנס. זה כדורגל, אין מה לעשות ואנחנו נמשיך הלאה".

קווין דה בראונה אחרי החמצת הפנדל במגן הקהילה. רויטרס
"ספגנו שער מטופש, מה יכולנו לעשות?". דה בראונה אחרי הפנדל למשקוף/רויטרס

כזכור, אחרי משחקי המונדיאל בקטאר יצאה הנחיה לשופטים להוסיף יותר זמן מהרגיל במטרה להילחם בבזבוזי הזמן ולהעניש את הקבוצות שהיו מבזבזות זמן ולמעשה נהנו מההפקר. במסיבת העיתונאים גווארדיולה שוב נשאל על תוספת הזמן הארוכה והוסיף: "קודם כל אני רוצה לברך את ארסנל, היינו קרובים ובסוף לא עשינו את זה. אני לא מתעצבן מתוספת הזמן הארוכה, התרגלתי לזה, פשוט לא הרגשתי שהיה צורך להוסיף שמונה דקות. משחקים יימשכו עכשיו 100 דקות, זה המצב - אם היום הוסיפו שמונה, תחשבו מה יהיה במשחקים אחרים".

מי שלא בלט ב-64 הדקות שלו על כר הדשא היה ארלינג הולאנד, שאף ספג שריקות בוז כשהוחלף וסימן לאוהדי ארסנל תזכורת מי הקבוצה שזכתה בטרבל בעונה שעברה. בסיום עקץ את התותחנים אביו של החלוץ, שחקן העבר אלפי הולאנד שצייץ בטוויטר: "כל הכבוד לארסנל, ניצחון נפלא. אתם בטח פייבוריטים לזכות באליפות עכשיו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הציוץ העוקצני של אלפי הולאנד

מן העבר השני, המאמן המאושר מיקל ארטטה, עוזרו של גווארדיולה בעבר, קיבל הקיץ שחקני רכש בלמעלה מ-200 מיליון יורו כאשר לסגל שלו הצטרפו דקלן רייס שהפך לבריטי היקר בהיסטוריה אחרי ששולמו עליו 115 מיליון יורו, גם קאי האברץ הגיע ב-75 מיליון יורו וכן נרכש יוריין טימבר מאייאקס בכ-40 מיליון יורו.

כאשר אחרי המשחק נשאל על מעמדו של השוער ארון רמסדייל, לנוכח הדיווחים על רכישה צפויה של דויד ראיה מברנטפורד שאוהדי ארסנל טוענים שזיהו אותו מסתתר ביציע בוומבלי אתמול, אמר המאמן: "תחרות בסגל בקבוצה כמו ארסנל תמיד קיימת, אז אני מקווה שהוא לא מתחיל להרגיש את הלחץ רק עכשיו. מי שלא מרגיש את זה לא יכול להוציא מעצמו את המיטב ואני צריך לוודא שכך כולם מרגישים - ואני הראשון שצריך להרגיש את זה. היום ארון היה מצוין, הוא גם התאמן המון על פנדלים לאורך הקיץ בדיוק למקרים כמו שהיו לנו היום".

האם דויד ראיה נכח בוומבלי וצפה מקרוב בקבוצתו המיועדת?

מי שערך בכורה במדי הקבוצה ורשם שתי החמצות גדולות הוא קאי האברץ. עליו אמר ארטטה: "אני חושב שהוא היה מעולה, הוא יודע ללחוץ, לזהות את השטחים הפנויים ולתזמן את המהלכים. הוא הגיע לעמדות נהדרות לכבוש ולא היה לו מזל, אבל הוא היה במקומות שהוא אמור להגיע אליהם ואני מאוד מרוצה ממנו".

פאביו ויירה, הקשר שעלה מהספסל רק בדקה ה-87 והכריע את ההתמודדות כשבעט לרשת את הפנדל הרביעי והאחרון של התותחנים בדו קרב, סיכם: "זו הרגשה מדהימה, אני מאושר לזכות בתואר הראשון שלי עם ארסנל. אנחנו קבוצה שתמיד מאמינה בעצמה וכולנו ידענו שאנחנו יכולים להבקיע. זו גם הייתה הפעם הראשונה שלי בוומבלי ואני מאושר שככה היא הסתיימה. אני כאן כדי לעזור לקבוצה ולפנינו עונה קשה וארוכה, אני יודע שיהיה עליי להיות בפוקוס ולעזור כשיצטרכו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully