וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקלן רייס: "זה בדיוק מה שדמיינתי לעצמי כשהצטרפתי לארסנל"

הקשר יצא מגדרו אחרי הזכייה הדרמטית במגן הקהילה, ארטטה: "ניצחנו את הקבוצה הטובה בעולם". גווארדיולה התלונן על תוספות הזמן הארוכות: "את דעתנו לא שאלו"

תקציר: ארסנל ניצחה את מנצ'סטר סיטי בפנדלים וזכתה במגן הקהילה/ספורט1

ארסנל הוליכה את הפרמיירליג לאורך רוב העונה שעברה, אבל כידוע ברגע האמת הובסה על ידי מנצ'סטר סיטי, איבדה לה את המקום הראשון וסיימה כסגנית האלופה שחגגה טרבל היסטורי מבחינתה. הערב (ראשון) באצטדיון וומבלי הן שוב נפגשו, ואחרי שב-2022/23 מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות והעיפה את ארסנל מהגביע האנגלי, הפעם היו אלו התותחנים שיצאו עם ידם על העליונה ולקחו את התואר הראשון של העונה.

מנצ'סטר סיטי הייתה בדרכה לזכייה במגן הקהילה כאשר בדהק ה-77 קול פאלמר ירה כדור נפלא לפינה הרחוקה של ארון רמסדייל וקבע 0:1, אבל בדקה ה-90+11, ממש בשניות האחרונות של תוספת הזמן שהייתה אמורה להימשך שמונה דקות בלבד, לאנדרו טרוסאר קבע 1:1 ושלח את המשחק לדו קרב פנדלים שבמהלכם קווין דה בראונה בעט למשקוף, רודרי לא הצליח להכניע את רמסדייל וארסנל חגגה זכייה בתואר.

דקלן רייס, קשר ארסנל. רויטרס
הבריטי היקר בכל הזמנים הניף תואר ראשון בארסנל. רייס/רויטרס

דקלן רייס, הבריטי היקר בכל הזמנים שארסנל רכשה הקיץ מווסטהאם עבור כ-115 מיליון יורו ומשחקו הרשמי הקודם היה גמר הקונפרנס ליג שבו כקפטן הוביל את הפטישים לזכייה בתואר אירופי, הצהיר בסיום הערב בוומבלי: "אני בטירוף. זה מה שדמיינתי לעצמי כשהצטרפתי לארסנל!".

מאמנו מיקל ארטטה הוסיף: "ההרגשה נפלאה. אני לא חושב שאפשר להרגיש יותר טוב מאשר לזכות בתואר באצטדיון וומבלי מול הקבוצה הכי טובה בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פפ גווארדיולה ושחקני מנצ'סטר סיטי אחרי ההפסד השלישי ברציפות במגן הקהילה. רויטרס
"זה שינוי שאנחנו פשוט צריכים לקבל". גווארדיולה/רויטרס

בצד המפסיד אמר פפ גווארדיולה, שנכנע לעוזרו בעבר מיקל ארטטה: "הפסדנו שלושה משחקי מגן הקהילה ברציפות, אבל כן זכינו באליפויות. זו שאלה טובה למה היה צריך להוסיף כל כך הרבה זמן למשחק - אותנו המאמנים והשחקנים אף אחד לא שאל מהי דעתנו על כך. זה שינוי שאנחנו פשוט צריכים לקבל".

כאמור, השופט סטיוארט אטוול מלכתחילה הוסיף שמונה דקות, אלא שבעקבות התנגשות ראשים שהובילה לעצירה ממושכת של המשחק במהלך תוספת הזמן, בסופו של דבר שרק אחרי 13 דקות שבמהלכן גם הבקיעו התותחנים את השוויון. "מאריכים את המשחקים בשביל עוד שערים. אם על כל שער מוסיפים 30 או 45 שניות אז משחקים שנגמרים בתוצאות כמו 3:4 יימשכו עד הבוקר".

גווארדיולה, אגב, נשאל מדוע המגן ז'ואאו קאנסלו שצפוי לעזוב לא נכלל בסגל והבהיר שהוא היה צריך להיות עם משפחתו ולכן לא נכח באצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully