וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו: "היו לי הצעות מאירופה. ה-MLS הוציאה שחקנים לטופ"

החלוץ סיפר ל-103FM על המעבר לפילדלפיה יוניון: "זה אחד המועדונים החזקים בארה"ב, הליגה הרבה יותר טובה מהאוסטרית"

תיקתקנו, 6.8/ספורט1

אחרי שנתיים מוצלחות בשורות וולפסברגר האוסטרית, תאי בריבו עבר לתחנה חדשה בקריירה. חלוץ נבחרת ישראל שחתם בפילדלפיה יוניון מה-MLS סיפר אתמול (ראשון) על ההחלטה בתכנית הספורט של רדיו 103FM.

"היו לי כמה הצעות, גם מאירופה וגם מה־MLS. דיברתי עם כמה קבוצות", אמר בריבו. "החלון ב־MLS נסגר בתחילת אוגוסט והייתי צריך לקבל החלטה. כשדיברתי עם כל הקבוצות, פילדלפיה הראו לי הכי הרבה רצון שאגיע, ובסופו של דבר אתה רוצה להיות במקום שרוצים אותך".

עוד בנושא ליגיונרים

עוד בוואלה!

תאי בריבו נפרד מוולפסברגר: "אסיר תודה, גדלתי ככדורגלן וכאדם"

לכתבה המלאה

על השאלה מדוע בחר דווקא ללכת לארצות הברית ולא לליגה טובה יותר באירופה, השיב השחקן: "בארץ אולי פחות שמים לב, אבל הליגה בארצות הברית מאוד טובה. תראה שבשנים האחרונות יצאו מה־MLS המון שחקנים לליגות שהן בטופ. זו ליגה הרבה יותר טובה מהאוסטרית. החלון באירופה נסגר ב־1 בספטמבר, הייתי יכול גם לחכות והיו באות הצעות טובות יותר, אבל בסופו של דבר בחרתי בלב שלם בפילדלפיה ואני שמח להיות פה".

לדבריו, אין לבחירה שלו קשר לחתימה של ליאונל מסי באינטר מיאמי מאותה הליגה: "אני לא הולך לשחק נגד מסי כל שבוע. ברור שזה כבוד, אבל בסופו של דבר הקריירה היא בשביל עצמי ואני משחק בשביל עצמי, הוא לא משלם לי את המשכורת".

באשר לשכר שהוא ירוויח, שיתף: "ברור שיש לי פה שכר טוב, אבל לא הגעתי לפה רק בשביל השכר. פילדלפיה זה אחד המועדונים החזקים ביותר פה ב־MLS".

על קשיי ההסתגלות שעשויים להיות לו בביתו החדש הוסיף בריבו: "מאמינים בי וייתנו לי כמה זמן שצריך, ייתנו לי את הכל להסתגל. כשאתה עובר למדינה חדשה צריך להסתגל לאוכל, לכדורגל, לקצב, לתרבות, זה הכל ביחד. אני בא להתחרות על ההרכב. יש פה חלוצים טובים. צריך לתת זמן להסתגל לזה, אבל נעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully