וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "עומרי גלזר שוב הציל אותנו, חשוב שיש לנו שוער כמוהו"

מאמן הכוכב האדום בלגרד אחרי עוד ניצחון מוחץ: "לא עמדנו במשימה להבקיע את השער החמישי". בתקשורת הסרבית מתלהבים: "כדורגל יפהפה, גם נפרדק הבינה כמה היא עוצמתית"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - נאפרדק 0:4/ספורט1

כחודש וחצי לפיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, הכוכב האדום בלגרד ממשיכה להביס את יריבותיה בזו אחר זו. אחרי מאזן שערים מדהים של 3:22 במשחקי ההכנה ו-0:5 על וויבודינה במחזור הפתיחה בסרביה, הערב (ראשון) קבוצתו של ברק בכר הסתפקה במשחק בית נוסף ב-0:4 על נפרדק, כאשר גם השוער עומרי גלזר עשה את שלו עם הצלה גדולה נוספת שבזכותה עדיין לא הוציא כדור מהרשת במשחק רשמי.

בתקשורת הסרבית החמיאו לכוכב האדום "המושלמת שהיום גרמה לנפרדק להרגיש עד כמה היא עוצמתית", כך נכתב ב"טלגרף", כאשר ב"רפובליק" החמיאו: "כדורגל יפהפה של הכוכב האדום, היא ממש שברה את נפרדק". אפילו המאמן המובס דראגן פרישיץ' הודה: "הכוכב האדום פשוט הענישה אותנו בצורה קיצונית על כל טעות שלנו, כבשה בהתקפה הראשונה במשחק...אני יכול רק לברך אותה".

ברק בכר בסיום המשחק הלך ליציע האולטראס כדי להודות להם על התמיכה ואלו קראו בשמו. ב"טלגרף" נכתב שגם האוהדים מבינים שהישראלי וצוותו הצליחו לשפר את הכוכב האדום תוך זמן קצר ולקחו אותה לרמה אחרת, עם כדורגל עוצמתי, אנרגטי ומלהיב הרבה יותר.

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
"הציל אותנו, כמו בכל משחק". בכר משבח את גלזר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

בסיום אמר בכר: "הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. קשה להעלות את הרמה בכל משחק מחדש, אבל היום הבקענו שער כבר בדקה הראשונה וזה היה לנו מאוד חשוב לפתוח בצורה כזו. נכון שלא שיחקנו באותו הקצב לאחר מכן, אבל זו הייתה הופעה טובה. שמעתי שהאוהדים שרים שהם רוצים שער חמישי ולצערי לא הצלחנו במשימה הזו, אבל אולי בפעם הבאה".

בכר ביצע היום גם שני שינויים בהרכב לעומת המשחק הקודם מול וויבודינה ועל כך אמר: "לפעמים לשנות הרכב זה נחוץ, אבל זה לא אומר שבכל משחק נעשה את זה. לפעמים צריך לשתף שחקנים אחרים ואני מרוצה מאוד מכל מי ששיחק היום".

בהמשך לדיווחים על כך שבכר מעוניין לצרף שוער אחר, הוא אמר הערב על עומרי גלזר: "במחצית השנייה כבר לא הצלחנו לשמור על הקצב ועומרי גלזר כמו בכל משחק הציל אותנו פעמיים או שלוש מספיגה. הוא גם הציל בדקות הסיום וזה לא דבר קל לשמור על ריכוז לכל אורך המשחק, זה מאוד חשוב לנו שיש לנו שוער כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully