וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאנה ספג שער מהחצי בבכורה, אבל יונייטד הפכה ל-1:3 על לאנס

השוער הובך במשחקו הראשון באולד טראפורד, אבל רשפורד, אנטוני וקאסמירו דאגו שהחגיגה לא תתקלקל אחרי ההצגה של הוילונד

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:3 על לאנס במשחק הכנה, כולל שער מחצי מגרש/ספורט1

מעט לפני שעונת כדורגל חדשה יוצאת לדרך בליגות הבכירות באירופה, חלק מהקבוצות עורכות היום (שבת) משחקי הכנה אחרונים. מנצ'סטר יונייטד גברה על לאנס במפגש בין שתי קבוצות שישתתפו בליגת האלופות העונה.

מנצ'סטר יונייטד - לאנס 1:3

תשעה ימים לפני המפגש עם וולבס במחזור הפתיחה של הפרמיירליג, השדים האדומים שיחקו באולד טראפורד לראשונה בעונה הנוכחית ולפני המשחק הציגו את הרכש הנוצץ רסמוס הוילונד. על החגיגה העיב מעט אירוע מביך שבו "כיכב" רכש אחר של מנצ'סטר יונייטד הקיץ - השוער אנדרה אונאנה. בדקה ה-23 ספג הקמרוני שער מחצי מגרש כמעט, אותו הבקיע פלוריאן סוטוקה שהעלה את סגנית אלופת צרפת ליתרון. עם זאת, המארחת ענתה בבליץ של שלושה שערים תוך 11 דקות בתחילת המחצית השנייה: מרכוס רשפורד כבש את הראשון (49) ובישל את השלישי לקאסמירו (59), בתווך בישול של אלחנדרו גרנאצ'ו לאנטוני (53) הוליד את השער השני.

שוער מנצ'סטר יונייטד אנדרה אונאנה. Alex Caparros, GettyImages
אנדרה אונאנה ספג שער מביך בהופעת הבכורה. למזלו, זה כנראה יישכח במהרה/GettyImages, Alex Caparros

באייר לברקוזן - ווסטהאם 0:4

מחזיקת הקונפרנס ליג נרמסה על ידי סמי-פיינליסטית הליגה האירופית, כאשר שניים משחקני הרכש מצאו את הרשת עבור הקבוצה של צ'אבי אלונסו. יונאס הופמן שהגיע ממנשנגלדבאך העלה ליתרון (9), בעוד ויקטור בוניפייס שהצטרף מאוניון סן ז'ילואז הבלגית היה אחראי לשער השלישי (38). תילו קהרר כבש שער עצמי (24) ורוברט אנדריך (70, פנדל) הוסיף את האחרון של באייר לברקוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully