וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון מתאמן בצורה מלאה: "נצטרך להרים את הרמה מול לרנקה"

5.8.2023 / 13:50

הרכש של מכבי תל אביב התאושש מפציעת השריר. הצהובים מעריכים את היריבה הקפריסאית, שהודחה בעונה שעברה בשמינית גמר הקונפרנס ליג מול האלופה ווסטהאם: "רוצים להיות איפה שהם היו, זו משוכה גבוהה מאוד"

תקציר: פטרוקוב חנצ'שט - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

אחרי ששבה אתמול בצהריים לישראל, קיימה הבוקר (שבת) מכבי תל אביב אימון אליו שבו השחקנים שלא טסו לקישינב, ביניהם פליסיו מילסון, שכבר מתאמן בצורה מלאה ונראה כי הוא התאושש לגמרי מפציעת השריר שהייתה לו. גם עידן נחמיאס וגיא מזרחי, שלא המריאו למולדובה, שבו להתאמן הבוקר.

מאחר שהמשחק מול א.א.ק לרנקה הוא כבר ביום רביעי החליט רובי קין לתת לשחקנים מנוחה גם מחר, וביום שני הוא יחל בהכנות למשחק מול הקפריסאים במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. כמו בשבוע החולף גם הפעם תמריא מכבי תל אביב רק ביממה שלפני המשחק, אך בניגוד למולדובה הפעם האימון המסכם ומסיבת העיתונאים ייערכו עוד בישראל והקבוצה לא תתאמן כלל במגרש שבו יתקיים המשחק. הפעם, בניגוד למפגשים מול פטרוקוב, המשחק הראשון יהיה בחוץ והמטרה של מכבי תל אביב תהיה לצאת טוב ממשחק החוץ ולחזור לבלומפילד עם תוצאה נוחה ולא מלחיצה מדי לקראת הגומלין.

מילסון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
בשורה מעודדת למכבי תל אביב. מילסון/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

עוד במכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

במכבי תל אביב מעריכים את היריבה מהאי השכן ואוספים כל מידע עליה, במיוחד כשבעונה שעברה היא הודחה מאירופה רק בשמינית גמר הקונפרנס ליג על ידי ווסטהאם שזכתה במפעל. "אנחנו רוצים להיות במקום שלרנקה הייתה בעונה שעברה, כך שמחכה לנו משוכה גבוהה מאוד עם שחקנים מנוסים ממדינות נחשבות מאוד", אמרו הבוקר במועדון על היריבה. "קבוצה שהגיעה עד השמינית לפני חצי שנה והודחה רק על ידי ווסטהאם, זו קבוצה חזקה ואנחנו נצטרך להרים את הרמה כדי לעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully