וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין מגבש מסקנות אחרי פטרוקוב, פרץ סקורר ורביבו חזק על העמדה

4.8.2023 / 7:30

מאמן מכבי תל אביב לא גיבש החלטות על שינויים בסגל שלו, אבל המשחק במולדובה שולח אותו לעשות חושבים לקראת ההמשך. וגם: הדרישות מפרץ שלא מפסיק לכבוש, הקרב שייתן המגן השמאלי הצעיר ועידו שחר שהתבקש להישאר. וגם: מועד המשחק הראשון נגד א.א.ק לרנקה

תקציר: פטרוקוב חנצ'שט - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

בתום משחק פושר אותו הצליחה מכבי תל אביב לסיים בבליץ עם שני שערים יפים של מהלכי כדורגל איכותיים, תחזור היום (שישי) הקבוצה לארץ ותפתח בהכנות לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג, שם תחכה לה כבר יריבה איכותית יותר כמו א.א.ק לרנקה - שיש לציין שהמשחק הראשון מולה ייערך ביום רביעי הקרוב בשעה 20:00 בקפריסין, כך פרסמה אופ"א.

מכבי תל אביב עברה את צמד המשחקים מול פטרוקוב המולדבית עם 0:5 כולל, כאשר הדבר המרכזי אותו לוקחים במועדון זה השמירה על שער נקי בשני המשחקים ומהלכי הכדורגל הטובים שהולידו שערים נאים גם בתל אביב וגם בקישינב.

פארפה גיאגון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שום החלטה לא התקבלה בינתיים. פארפה גיאגון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עבור רובי קין המשחק אתמול היווה הזדמנות טובה כדי לצפות בכמה שחקנים שלא פתחו בשני המשחקים הקודמים והוא קרוב לגבש דעה עליהם. מאמן מכבי תל אביב שלח לאחד עשר שלו את דרק לוקאסן וג'ורג'ה יובאנוביץ' והעלה את פארפה גיאגון במחצית השנייה. אם מכבי תל אביב רוצה לעשות עוד שינויים בסגל שלה, הם יכולים לבוא מהזרים שלה והשלושה האלה לא לגמרי בטוחים במועדון גם בשל האפשרות שתגיע הצעה מעניינת עליהם, וגם אם קין עצמו יחליט שהוא רוצה להביא שחקנים טובים יותר במקומם. מסקנות ברורות לא היו לפני המשחק אתמול ולמרות לא מעט ספקולציות לגבי השלושה, קין לא קיבל שום החלטה. המשחק אתמול קידם אותו בכל הקשור להחלטה על קביעת הסגל שלו, אבל זה יהיה רק בהמשך.

קין ביקש לפני המשחק מהשחקנים שלו ליהנות מהניצחון הנאה בארץ, אבל לא להביא אותו לקישיניב. המטרה שלו בדבריו היתה להוציא מהשחקנים משחק שלא יתבסס על התוצאה הגבוהה בארץ. במחצית הראשונה מכבי תל אביב לא היתה איכותית במיוחד ולא ידעה לכבוש וגם במחצית השנייה, על אף שקין עשה הרבה חילופים התקפיים. מכבי תל אביב לא שטפה את המגרש, אבל בשורה התחתונה היא חוזרת עם ניצחון נאה של 0:2 משער מצוין של גיאגון ועוד שער של דור פרץ שהופך למכונת שערים בקבוצה. זה שער שלישי רצוף של פרץ שמנצל את הכושר הגופני המצוין שלו, מצטרף הרבה להתקפה ועושה תנועה חכמה לעומק שמשאירה אותו חופשי. מדובר בשינוי גדול שמנחיל קין לקשר שנמצא בכושר אישי טוב מאוד כבר בפתיחת העונה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
רוי רביבו מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
תמך בהתקפה בלי הפסקה. רביבו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

שחקנים נוספים שבלטו לטובה הם רוי רביבו שפתח בהרכב ותמך כל הזמן בהתקפה וגם עידו שחר שעלה מהספסל כחלק מהרצון של קין להכניס כמה שיותר שחקנים לעניינים. שחר שיחק את הדקות שלו טוב מאוד וקין לא רוצה לוותר עליו, בניגוד ללא מעט שחקנים שהוצאו להשאלות.

מכבי תל אביב תצא באמצע השבוע הבא לקפריסין מתוך מטרה לעשות משחק יותר טוב מזה שהציגה אמש במולדובה ולהביא את ההכרעה לבלומפילד. הפעם ילוו אותה מאות אוהדים לאי השכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully