וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א פתחה בחקירה נגד מאמן נבחרת זמביה בכדורגל נשים

ברוס מוואפה חשוד כי הטריד מינית את שחקניותיו גם במהלך המונדיאל כש"שפשף את ידיו על החזה של אחת הכדורגלניות", זאת לאחר שהתקבלו בעבר תלונות נגדו באליפות אפריקה

מחוץ לקווים, 3.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

שלושה שבועות וחצי אחרי שפורסם כי מאמן נבחרת זמביה בכדורגל נשים, ברוס מוואפה, הטריד מינית את השחקניות שלו וחייב אותן לקיים איתו יחסי מין, פיפ"א הודיעה כי תפתח בחקירה נגד המאמן מיד לאחר ההדחה שלהן ממונדיאל הנשים.

המאמן בן ה-63 הואשם בכך שלכאורה "שפשף את ידיו על החזה של אחת השחקניות" גם במהלך הטורניר עצמו, כשארגון הכדורגל עולמי אישר שהוגשה תלונה רשמית על כך.

"אנחנו יכולים לאשר שהתקבלה תלונה הנוגעת לנבחרת הנשים של זמביה וזה נחקר כעת. אנו לא יכולים לספק פרטים נוספים לגבי החקירה מסיבות סודיות ברורות", נאמר בהודעה של פיפ"א.

שחקניות נבחרת הכדורגל של זמביה. Charles McQuillan, GettyImages
פרשה מכוערת. נבחרת הנשים של זמביה/GettyImages, Charles McQuillan

כבר באליפות אפריקה לנשים ב-2022 החלו להעלות טענות כי המאמן משתמש בשיטה של הטרדות מיניות כנגד שחקניותיו, אך מוואפה הכחיש וקרא לאותן שמועות "מזויפות", גם כשהמשטרה התערבה בעניין.

בהתאחדות הכדורגל של זמביה מודעים למקרים ועדיין לא החליטו כיצד לפעול בעניין המאמן, כשהנבחרת עצמה הודחה כבר ממונדיאל הנשים אחרי צמד הפסדים לספרד ויפן, זאת על אף ניצחון 1:3 על קוסטה ריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully