וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור שלא נגמר, המסקנות לקראת לבסקי ופלונטר סלמאני

הבלם שוב הוכיח בליטא נגד פוניבז' שהוא האיש הכי חשוב של הפועל באר שבע על כר הדשא, בדרך למפגש עם הבולגרים בסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס. החתמת שחקן זר נוסף לא מתאפשרת בשלב זה בגלל החלוץ, הראל שלום זכה למילים חמות

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

כשהיא מרוצה מהשלמת המשימה בליטא וההעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג, תמריא הבוקר (שישי) הפועל באר שבע בדרכה חזרה ארצה ותתחיל להתכונן למפגשים מול לבסקי סופי בסיבוב הבא. במועדון מאוד שמחים שידעו לעבור בשלום את משוכת פוניבז' שהקשתה בארץ ויצאה מכאן עם הפסד מינימלי ואמש במריאמפולה, התגלתה שוב כיריבה פיזית ועיקשת שידעה למתוח את אליניב ברדה ושחקניו עד שריקת הסיום. בסוף נגמר בתיקו 1:1, הרבה בזכות האיש שכנראה לא ייגמר עוד הרבה זמן.

הפועל באר שבע היתה צריכה אתמול על הדשא את מיגל ויטור והוא היה שם בשבילה בעוד ערב אירופאי קשוח. ויטור נתן הרבה שקט מאחור לאורך 90 הדקות וניהל את קו ההגנה, אבל לצד החלק האחורי הוא גם כבש את השער שנתן להפועל באר שבע יתרון מוקדם ואיפשר לה לסיים בתוצאה שלא שלחה את הקבוצות להארכה. אם במשחק הראשון של העונה מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו, אי אפשר היה להבין איך קבוצה של ויטור מקבלת שישייה, באו שני המשחקים באירופה מול פוניבז' בהם הוכיח הפורטוגלי שהוא ימשיך להיות גם בעונה הקרובה הבאנקר של ברדה והאיש הכי חשוב של הפועל באר שבע על כר הדשא.

שחקן הפועל באר שבע, הראל שלום, נגד פוניבז'. הפועל באר שבע, אתר רשמי
זכה למחמאות. הראל שלום מול פוניבז'/אתר רשמי, הפועל באר שבע

ברדה ידע שהוא הולך למשחק קשוח במיוחד אתמול. הוא ראה את הליטאים בארץ. מדובר בקבוצה שממוקמת ראשונה בליגה שלה עם נתון ספיגה של שמונה שערים בלבד ב-23 משחקים. "לא ציפינו לכדורגל גדול, אבל קיווינו לקבל אופי וחוסן מנטלי והשחקנים הביאו את המצרכים האלה", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע. "מי שחושב שסיבובי מוקדמות באירופה, הם סתלבט לא מבין שכל הקבוצות רוצות להגיע לשלבי הבתים ונותנות מעצמן את הכל. כל מי שמגיעה לשלבים האלה, היא קבוצה טובה כי היא סיימה או כאלופה, מחזיקת גביע או במקומות הראשונים בליגה שלה. ידענו להשלים את המשימה ולעבור שלב. הכדורגל האיכותי עוד יבוא בהמשך".

מלבד ויטור, בהפועל באר שבע ציינו לטובה את פטריק קלימלה שעבד קשה בשני המשחקים, כבש שני שערים שנפסלו, לטענות הפועל באר שבע בשל עמדות נבדל לא מוצדקות, ובכל מקרה ברדה עדיין מאוד מאמין בחלוץ הפולני שלו ומשוכנע שיקבל ממנו תפוקה בהמשך. גם הראל שלום שעלה בהרכב במקום הלדר לופס ועשה עבודה טובה בטבילת האש הראשונה שלו במועדון, זכה למילים חמות.

עוד בוואלה!

עם שוער העתיד ואקס מכבי נתניה: הכירו את לבסקי סופיה

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
הפנים ללבסקי סופיה. שחקני הפועל באר שבע בליטא/אתר רשמי, הפועל באר שבע

עכשיו הפנים ללבסקי סופיה ובמועדון משוכנעים שזו תהיה יריבה יותר חזקה. המשחק הראשון ייערך ביום חמישי הבא בטרנר ובהפועל באר שבע ירצו ללמוד ממקרה פוניבז', לעשות משחק יותר טוב ולצאת עם יתרון יותר גדול לבולגריה, כדי להיות יותר רגועה.

בכל הקשור לזר שישי, אסטריט סלמאני עדיין לא מצא קבוצה חדשה ומשכך, הפועל באר שבע לא יכולה לרשום שחקן אחר במקומו וברדה יצטרך להמתין לחיזוק נוסף עד שהחלוץ ימצא מועדון אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully