וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה צפויה לעמוד לדין בשל תקרית עמוס, ומתלוננת על הלו"ז

עיכוב המשחק בגלל הטייץ של השוער נרשם בדו"ח. בקבוצה לא מרוצים: "רע מאוד לשחק ארבע פעמים ב-12 ימים בשלב הזה של העונה"

תקציר: בני ריינה - מכבי נתניה 0:0 (גביע הטוטו)/ספורט1

מכבי בני ריינה סיימה אמש (רביעי) את משחקה הרשמי הראשון לעונה בתיקו 0:0 נגד מכבי נתניה, במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו. הקבוצה שהייתה חופשית במחזור הראשון בסוף השבוע שעבר, תקיים שלושה משחקים ב-10 הימים הקרובים ועל כך כבר הביעה את כעסה על סידור המשחקים והעובדה שכל משחקיה בשלב הבתים בגביע הטוטו ייערכו תוך 12 ימים.

כבר בשבת הקרובה, תתארח בני ריינה אצל הפועל חיפה, ארבעה ימים לאחר מכן היא תארח את בני סכנין ותשחק שוב כעבור ארבעה ימים נוספים, בחוץ נגד הפועל חדרה ב-13 באוגוסט. "בשלב הזה של העונה, כשהסגל עדיין לא מלא ושחקנים לא בכושר, זה רע מאוד לשחק ארבעה משחקים בתוך פרק זמן כל כך קצר. נצטרך לעשות את ההתאמות הנכונות כדי שלא נשלם על כך בפציעות מיותרות של שחקנים", אמרו במועדון.

מוחמד אוסמן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
מוחמד אוסמן קיבל דקות ראשונות/ברני ארדוב

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהתוצאה אמש ואמרו: "בשביל משחק רשמי ראשון להורדת החלודה, אנחנו מרוצים. הצלחנו לשלב את כל שחקני הרכש במשחק, הזרים החדשים, מוחמד אוסמן והנרי ואקה שלא היו איתנו במחנה האימון קיבלו דקות ונראו בסדר גמור".

על המשחק אמש העיבה תקרית מוזרה במהלך הפסקת המחצית, כאשר השוער גד עמוס עלה עם טייץ ארוך בצבע שלא היה תואם לתלבושת המשחק ואף ספג על כך כרטיס צהוב. לאחר שצוות השיפוט העיר לו על כך, הוא נאלץ להוריד את הטייץ והדבר גרם לכך שפתיחת המחצית השנייה התעכבה ב-10 דקות, מה שנרשם כמובן בדו"ח השופט אוהד אסולין ויביא גם, ככל הנראה, להעמדתה של בני ריינה לדין משמעתי.

בצוות המקצועי ממשיכים לחפש שחקן זר נוסף לחיזוק החלק הקדמי, ושוקלים לצרף גם עוד שחקן ישראלי לקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully