וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוזב, בינתיים: ליוואי גרסיה האריך את חוזהו בא.א.ק אתונה

בית"ר ירושלים קיוותה ששחקן הכנף, לה 40 אחוזים מסכום הרווח על מכירתו העתידית, ימכר הקיץ בסכום גבוה, אך אחרי שהציבה תג מחיר של 30 מיליון יורו, הקבוצה היוונית השאירה את השחקן עד 2028

תיקתקנו, 2.8/ספורט1

ליוואי גרסיה הפך בא.א.ק אתונה לאחד מכוכבי האליפות ולשחקן מבוקש ביותר באירופה אחרי העונה האחרונה שלו ביוון. בבית"ר ירושלים קיוו שההצלחה שלו תניב להם הכנסה משמעותית, כשלמחזיקת הגביע 40 אחוז ממכירה עתידית של שחקן הכנף המוכשר. אחרי שדחתה את הצעת לאנס בגובה 28 מיליון יורו, הקבוצה היוונית הודיעה הערב (רביעי) כי גרסיה ימשיך ללבוש את מדיה עד 2028.

לאכזבת בית"ר, או כתקווה עתידית, השחקן יהיה ביוון גם בעונה הקרובה, אך יתכן וההחתמה היא בעיקר להבטיח את עתידו הקרוב במועדון. האלופה היוונית תתמודד בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות מול דינמו זאגרב החזקה, כשגרסיה הוא משחקני המפתח מול האלופה הקרואטית.

יתכן ובמידה ותגיע הצעה גבוה בהמשך, ללא קשר ליכולת של השחקן או הקבוצה, א.א.ק תחליט למכור אותו בסכום גבוה, זאת אחרי שהציבה עליו תג מחיר של 30 מיליון יורו.

שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה. BSR Agency, GettyImages
באתונה עד 2028. ליוואי גרסיה/GettyImages, BSR Agency

הארכת החוזה מגיעה יחד עם העלאת שכרו באתונה, כשלפי דיווחים, מחצי מיליון יורו לעונה הוא יזכה לשדרוג משמעותי של עד 1.2 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully