וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקזיט יחכה: ליוואי גרסיה צפוי להאריך את חוזהו בא.א.ק אתונה

בבית"ר ירושלים קיוו להעשיר את קופתם בעשרות מיליוני שקלים, אלא שבאתר היווני "sportime" דווח ששחקן הכנף ישדרג את תנאיו ולא יעזוב הקיץ

תיקתקנו, 1.8/ספורט1

ליוואי גרסיה הוביל את א.א.ק אתונה לאליפות ובזכות יכולת השיא שהציג בעונה האחרונה ביוון, עורר עניין אצל קבוצות בליגות הבכירות ביבשת. הגדילה לעשות לאנס הצרפתית שעל פי הדיווחים הציעה עבורו כ-28 מיליון יורו, אבל אלופת יוון סירבה למכור את החלוץ והציבה תג מחיר של 30 מיליון יורו.

בבית"ר ירושלים קיוו ששחקן הכנף מטרינידד יימכר, מכיוון שהקבוצה מחזיקה ב-40 אחוז מהזכויות על ליוואי גרסיה, משמע שהמועדון יעשיר את קופתו ב-40 אחוז מסכום הרווח של א.א.ק אתונה - היוונים שילמו עבורו בזמנו 2.5 מיליון יורו ומכאן שעליהם להעביר לבית"ר 40 אחוז מסכום הרווח מכל מכירה שלו מעל 2.5 מיליון יורו (ומתוך ה-40 אחוז, 20 אחוז יועברו לשחקן ולסוכנו בהתאם לסיכום עם בית"ר). עם זאת, באתר היווני "sportime" מדווח כעת שלפחות הקיץ לא יזכה ברק אברמוב להכנסה של עשרות מיליוני שקלים מהכוכב.

שחקן א.א.ק אתונה ליוואי גרסיה. Patrick Goosen/BSR Agency, GettyImages
ישדרג את תנאיו ויישאר באתונה. ליוואי גרסיה/GettyImages, Patrick Goosen/BSR Agency

מכירה עדיין יכולה להיות על הפרק אם תוגש עבורו הצעה בגובה 30 מיליון יורו או יותר, אבל עושה רושם שהוא לא יימכר הקיץ לאור סיכום שהושג בינו ובין המועדון על הארכת החוזה שאמור היה להסתיים בקיץ 2025. לפי הדיווח, גרסיה יחתום עד 2026 או 2027 ובתמורה יזנק שכרו מחצי מיליון יורו ל-1.2 מיליון יורו.

א.א.ק אתונה וגרסיה יחלו את דרכם במוקדמות ליגת האלופות בשבוע הבא במשחק בית שככל הנראה יהיה מול דינמו זאגרב, שהביסה 0:4 את אסטנה במפגש הראשון ביניהן בסיבוב המוקדמות השני. אם הקרואטים חלפו על פניהם ויעלו לפלייאוף, לא מן הנמנע שהיוונים שוב ישקלו את אופציית מכירת גרסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully