וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "פאוק עדיפה על כל הליגה שלנו, אבל הכל יכול להיות"

2.8.2023 / 17:15

מאמן בית"ר ירושלים יודע ש"צריך לצאת יותר להתקפה, אבל לא בהפקרות" בגומלין (ה', 20:30 בספורט4), ומבהיר: "ננסה להחתים שלושה שחקנים גם אם לא נעבור". קריאף: "גם אוהדים של קבוצות אחרות מפרגנים לנו". לוצ'סקו: "האווירה בטדי לא תשפיע עלינו"

תקציר ה-0:0 של בית"ר ירושלים בחוץ מול פאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

בית"ר ירושלים תנסה להשלים הפתעה ולהדיח את פאוק סלוניקי בסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג, כשתארח אותה מחר (חמישי, 20:30 בספורט4) לעיני יציעים מלאים באצטדיון טדי. הקבוצה של יוסי אבוקסיס הצליחה לחזור מיוון עם 0:0, ותקווה לנצל את דחיפת הקהל בביתה כדי להעפיל לשלב הבא בו מחכה היידוק ספליט החזקה מקרואטיה.

על פי התרגול היום, השינוי היחיד הוא שילובו של פרד פריידיי בחוד על חשבון יון ניקולאסקו, שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא. הקבוצה תמשיך לשחק עם 5 שחקני הגנה. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר אבוקסיס: "זה באמת מדהים שהקהל שלנו מילא את האצטדיון. התוצאה הטובה יחסית שעשינו בחוץ נתנה לזה פוש אדיר. גם הזכייה בגביע בסוף העונה שעברה והטירוף שהיה סביב המועדון. אני מרגיש את הרעב של אוהדי בית"ר בכל מקום, גם המטרה שלנו היא להשתפר תמיד ולעשות עונה טובה יותר. יש לנו מחויבות", אמר המאמן בנוגע לקהל.

עוד על בית"ר ירושלים ופאוק סלוניקי

פרד פריידיי שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. מאור אלקסלסי
הפעם פרד פריידיי יעמוד לרשות בית"ר ירושלים, שתצטרך לשחק יותר התקפי/מאור אלקסלסי

הלחץ לשחק התקפי: "הסגל שלנו לא הושלם ובגלל זה אנחנו מאלתרים כמה דברים, ביניהם המערך. אדי גוטליב הצטרף אלינו מאוחר, הוא עשה אולי שלושה אימונים לפני המשחק הקודם וראיתם שהוא נפל בדקה ה-55. בסוף נצטרך גם לכבוש בשביל לעלות, פאוק קבוצה מצוינת והרגשנו את זה במגרש. בזכות הגנה גדולה של כולם הצלחנו לא לספוג. בבית נצטרך להיות חכמים ולשפר את ההתקפה, לדעת לצאת טוב קדימה ובכמות יותר גדולה. יהיה לנו יותר ביטחון בבית, אבל אסור לתת להם שטחים כי יש לנו שחקנים עם יכולת אישית מדהימה".

מה אמר באסיפה: "תרגלנו גם פנדלים, אמרתי לשחקנים שהכל יכול להיות. פאוק קבוצה עדיפה על כל הליגה שלנו, אבל במשחק ביתי עם 30 אלף אוהדים שלנו, הכל יכול להיות. זה שאנחנו משחקים בבית שלא ידחוף אותנו קדימה מדי, כי זה ישאיר אותנו חשופים. יש לפאוק שחקנים שעברו בקבוצות אדירות באירופה. הקהל רוצה לדחוף קדימה וזה בסדר, אבל לא בהפקרות ולרוץ סתם. אם לא נהיה מחויבים להגנה שלנו, נשלם ביוקר".

המעבר של ניקולאסקו: "יש רצון שהוא יישאר איתנו לפחות כל עוד אנחנו באירופה. נכון שהוא לא שיחק במשחקי האימון ואז היה את הסיפור של פרד פריידיי שלא היה יכול לטוס. הבאנו את ההכרעה לפה ונוכל להשתמש בפריידיי. זה לא הכי נורמלי, אבל אני לא רוצה להתעסק בדברים לא טובים. מי שישחק יצטרך לתת את הדקות הכי טובות בחייו, ללא קשר למצב שלו".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
מזהיר מהפקרות. יוסי אבוקסיס/מאור אלקסלסי

אבוקסיס התייחס גם לנושא הרכש: "לא חושב שתהיה משמעות לאם עוברים או לא עוברים מבחינת הסגל. יש לנו מטרה להביא עוד שניים-שלושה שחקנים. ברקוביץ'? מוסיף לנו עוד שחקן בסגל, שיש לו יכולות. ימים יגידו אם הצלחנו".

החזרה של וייריניה ואוגוסטו: "מדובר בשני שחקנים מצוינים, וייריניה ותיק מאוד בפאוק ואוגוסטו שחקן קישור חשוב. נערכנו לאפשרות ששניהם יפתחו והם חשובים, אבל כל שחקן שם ברמה גבוהה מאוד".

הקפטן אופיר קריאף דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים, והוסיף: "פאוק קבוצה הרבה יותר טובה עם תקציב יותר גדול, אבל במשחק אחד אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה. אנחנו מעודדים מהתוצאה שעשינו בחוץ, יודעים שניענש על כל טעות שנעשה. כולנו צריכים לבוא ביחד ולתת הכל. יש הרגשה שאפשר לעשות משהו טוב בשביל הקהל, אני חושב שלא היה פה אצטדיון מלא במשך שמונה-תשע שנים. זה מזכיר את העבר, אנחנו רוצים לשמור על זה ולרגש. כשאתה טוב מעריכים אותך, כשלא אז פחות. אני מקווה לעזור לקבוצה לעבור שלב, אני אשחק איפה שהמאמן יגיד לי ואנסה לעשות טוב. הפכנו לקבוצה שכיף להתחבר אליה, גם אוהדים של קבוצות אחרות מפרגנים לנו שאנחנו בתקופה טובה".

הרכב משוער: מיגל סילבה, בן ביטון, אוראל דגני, אדי גוטליב, אופיר קריאף, גריגורי מורוזוב, דן עזריה, יובל אשכנזי, טרזייה תומא, ירדן שועה, פרד פריידיי.

מאמן פאוק סלוניקי, רזבאן לוצ'סקו. Pixsell/MB Media, TPS
לא מעט התלבטויות, אבל אין חשש. לוצ'סקו/TPS, Pixsell/MB Media

הערב באצטדיון טדי ערכה גם פאוק את האימון המסכם ומסיבת העיתונאים שלה. המאמן רזבאן לוצ'סקו מתלבט בנוגע לכמה עמדות ועשוי לערוך שלושה שינויים לעומת ההרכב שפתח בטומבה ביום חמישי כאשר דוגלאס אוגוסטו סיים לרצות עונש הרחקה והוא צפוי לפתוח במרכז הקישור על חשבון חאריס צינגראס. ברנדון ימשיך בחוד לאור העובדה שעלי סמאטה יכול לשחק פחות ממחצית והוא צפוי להיכנס בדקה ה-60. וייריניה ישותף גם הוא כמחליף.

לוצ'סקו אמר במסיבת העיתונאים בערב בטדי: "כדורגל תמיד משוחק מול אוהדים, אז אני לא מאמין שהקהל של בית"ר ישפיע כל עוד אנחנו נגיע מוכנים מכל הבחינות. זה לא יהיה משחק קל, הכדורגל הישראלי התקדם המון בתקופה האחרונה ואנחנו ננסה לעשות את המיטב במטרה לעלות שזו המטרה שלנו. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות וקל זה לא יהיה, אבל יש לנו את האיכות שלנו כדי להבקיע".

הקפטן וייריניה שישב לצדו הוסיף: "האווירה לא תשפיע עלינו לדעתי. אנחנו יודעים שיהיה קשה, אבל בסוף משחקים 11 מול 11 על כר הדשא ואנחנו נגיע במטרה לנצח. זה יהיה משחק קשה בין שתי קבוצות שרוצות להעפיל שלב ואנחנו ננסה לעמוד במטרות שלנו".

הרכב משוער: דומיניק קוטרסקי, תומאש קדזיורה, וויליאם טרוסט-אקונג, יאניס מיכאילידיס, באבה רחמן, דוגלאס אוגוסטו, שטפן שוואב, אנדריה ז'יבקוביץ', יאניס קונסטנטליאס (חאלד נארי), טייסון, ברנדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully