וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהיו יותר פתרונות": פאוק מעודדת משני קאמבקים לקראת הגומלין

ביוון טוענים שלמרות המעידה בבית והאווירה שמחכה בטדי, יריבת בית"ר אופטימית שתעלה שלב, בין השאר כי וייריניה ואוגוסטו חוזרים

תקציר ה-0:0 של בית"ר ירושלים בחוץ מול פאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הציפייה מפאוק סלוניקי הייתה שתשיג מקדמה לקראת הגומלין נגד בית"ר ירושלים בטדי ביום חמישי הקרוב, אבל למרות ה-0:0 המאוד מאכזב מבחינת הקבוצה של רזבאן לוצ'סקו, ביוון טוענים: פאוק אופטימית שתעפיל לסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג.

לא אחת חזרו בתקשורת היוונית על כך שהסגל של פיינליסטית הגביע אמור להספיק כדי לעבור את בית"ר, אלא שהקבוצה של יוסי אבוקסיס הצליחה לשמור על רשת נקייה באצטדיון טומבה הגועש והעבירה את ההכרעה לאצטדיון הביתי שלה. "הקהל הישראלי התמלא בביטחון", נכתב על התחושות שאחרי התיקו המפתיע.

אלא שלמרות האווירה העוינת שמחכה לה בירושלים, פאוק שואבת עידוד מכך ששני שחקני מפתח יחזרו לסגל: הקשר דוגלאס אוגוסטו, שהיה ממצטייני העונה שעברה ונעדר מהמשחק הראשון בגלל השעיה, והמגן השמאלי וייריניה. "יהיו יותר פתרונות, יש אמונה לגבי עליית שלב", ציינו ביוון.

אוהדי בית"ר ירושלים מבעירים אבוקות. מאור אלקסלסי
פאוק לוקחת גם אותם בחשבון. אוהדי בית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי

עוד על בית"ר - פאוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לצד האופטימיות, הקבוצה מסלוניקי מכירה בבעיה ההתקפית לאחר שלא הצליחה למצוא את הרשת בבית, כאשר החלוץ אמבווה סמאטה שהצטרף לאחרונה עדיין לא בכושר מלא. "פאוק תצטרך להיות יותר יסודית מול השער", הוסיפו בתקשורת המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully