וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלשצ'נקו: "לשריף יש סיכויים טובים לעבור את מכבי חיפה"

חלוץ העבר של הירוקים וכיום מאמן נבחרת מולדובה, הסביר: "שריף צריכה להיות סבלנית, לא לטעות ולחכות להזדמנויות בהתקפה" (ד', 20:00, ספורט1)

דריבל, 1.8/עריכה: זיו שטיינר

סרגיי קלשצ'נקו, חלוץ מכבי חיפה בעבר וכיום מאמן נבחרת מולדובה, נחשב לאחד המרואיינים המבוקשים ביותר בשבועיים האחרונים בכל הקשור למפגש בין אלופת ישראל לשריף טירספול. מחר (רביעי, 20:00, ספורט1) ייערך הגומלין בחיפה אחרי ההפסד של הירוקים 1:0 במולדובה, וקלשצ'נקו סבור שלשריף יש סיכוי טוב להעפיל לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות.

"במשחק הראשון שריף הייתה רציונלית יותר ושיחקה טוב מאוד בהגנה", הסביר קלשצ'נקו בריאיון ל-TSV. "אני מאמין שזה יהיה אופי המשחק גם בגומלין מחר. הפילוסופיה של מכבי חיפה תמיד התבססה על שחקנים איכותיים מאוד בהתקפה. אני חושב ששריף צריכה להיות סבלנית ולהקפיד על משמעת טקטית. היא צריכה להיות נקייה מטעויות בהגנה, כפי שהיה בטירספול, ולחכות להזדמנויות שלה בהתקפה. במקרה כזה יש לה סיכויים טובים מאוד לעבור את מכבי חיפה".

כידוע, קלשצ'נקו כיכב במדי מכבי חיפה בין השנים 1999 ל-2001. בעונתו הראשונה סיים כמלך שערי הליגה עם 22 כיבושים ובעונה השנייה זכה באליפות. לאחר מכן שיחק שנתיים גם בהפועל תל אביב, איתה הגיע עד לרבע גמר גביע אופ"א, כבש לרשת צ'לסי והיה חתום על שער הניצחון מול מילאן.

סרגיי קלשצנ'קו. ראובן כהן, מכבי חיפה
"הפילוסופיה של מכבי חיפה תמיד התבססה על שחקנים איכותיים מאוד בהתקפה". סרגיי קלשצ'נקו בירוק/מכבי חיפה, ראובן כהן

שריף כבר בארץ, אבל במולדובה עוסקים בין היתר באפשרויות החיזוק של האלופה, שמעוניינת ביוסוף קונה. המגן השמאלי של נבחרת מאלי נרכש על ידי ליון ב-9 מיליון יורו ב-2019, אבל מיעט לשחק במדיה ומאז יצא להשאלות שונות ובעונה הקודמת הסתפק ב-13 הופעות במדי אז'קסיו שירדה לליגה השנייה בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully