וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "וויל ריימן מאוד מפתיע לטובה, קודם כל בגישה"

1.8.2023 / 13:45

נבחרת ישראל בכדורסל מתכוננת למשחקי ההכנה נגד הולנד ואוקראינה, המאמן: "הבשורה הטובה היא שהפציעה של גינת לא רצינית"

וויל ריימן נבחרת ישראל בכדורסל/נבחרת ישראל בכדורסל

נבחרת ישראל תצא מחר (רביעי) למחנה המשחקים השני והאחרון שלה לקראת משחקי טרום מוקדמות האולימפיאדה. הנבחרת תמריא לריגה, שם תפגוש ביום שישי את הולנד עם אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל לשעבר על הקווים ועוזרו דניאל גוט וביום שבת את אוקראינה. שני המשחקים יערכו בשעה 18:30 ואיגוד הכדורסל מנסה להפיק משם שידורים.

בסגל הנבחרת יהיה שינוי אחד מזה ששיחק נגד הונגריה ואיסלנד, את מקומו של תומר גינת שנפצע בכתפו ויחמיץ את הקמפיין, יתפוס וויל ריימן. בר טימור יהיה הקפטן.

המאמן אריאל בית הלחמי אמר היום: "שני המשחקים הקודמים היו מאוד חשובים להתחלה. הכרנו את הדברים שאנחנו עושים יותר טוב ופחות טוב, אנחנו עם הפנים לטורניר הבא".

על נמרוד לוי ו-וויל ריימן: "נמרוד עדיין כאוב מהפציעה, אנחנו עושים הכל כדי שיהיה מוכן. הוא מתוכנן לשחק בטורניר ההכנה הקרוב. וויל ריימן מאוד מפתיע לטובה, קודם כל בגישה. הוא עושה דברים שאנחנו צריכים בעיקר בהגנה ובקשיחות ובפיזיות, נראה כאילו הוא איתנו פה מהיום הראשון".

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי עם בר טימור. ברני ארדוב
רגע האמת מתקרב. בית הלחמי וטימור/ברני ארדוב

בית הלחמי התייחס למעקב אחרי היריבות בטורניר המוקדמות הקדם אולימפי: "אנחנו יכולים כבר לראות את הצ'כיה והאסטונים, הצפון מקדונים עדיין לא שיחקו. נראה אותם ונדע עליהם, הנבחרת טובות והתחרות היא ברמה".

על היעדרות תומר גינת: "הבשורה הטובה היא שהפציעה לא רצינית. חשוב שקודם כל הוא יהיה בריא. בסופו של דבר תומר היה אחד השחקנים הכי חשובים, גם בצד החברתי ובטח בצד המקצועי. אנחנו נסתכל קדימה כנבחרת, ריימן עושה מביא דברים אחרים ואני בטוח שאנחנו נתגבר על הפציעה של תומר".

עוד בוואלה!

וויל ריימן הצטרף לאימוני הנבחרת: "כיף לתמוך במדינה"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל יפתח זיו. אודי ציטיאט
אחד הוותיקים בסגל הנוכחי. יפתח זיו/אודי ציטיאט

יפתח זיו הוסיף: "תמיד כיף להגיע לנבחרת, יש הרבה חבר'ה שרצים שנים ביחד ויש המון פרצופים חדשים שערכו בכורה. יש לנו מטרה מסוימת, חלום רחוק להצליח ולהגיע אליו, ובשביל זה התכנסנו. בסך הכל התחושות אחרי ההכנה הראשונה טובות ואווירה טובה. נכון שהפסדנו משחק אחד אבל פחות מסתכלים על התוצאה. הייתה דרך מסוימת".

על שחקני המפתח שחסרים והאם זה מוריד ציפיות מהנבחרת: "מי שפה בא ונותן את כל סט היכולות שלו, על המגרש ומחוצה לו, כדי לייצג את המדינה. שמחים בשביל מי שפה, למי שלא כאן יש את הסיבות שלו. יש לנו מטרה, הציפיות לא משנות, יודעים שאנחנו רוצים לעלות שלב וזה מה שנעשה".

"אריאל והצוות מכינים אותנו הכי טוב שאפשר, מנסים להכניס את שיטת המשחק שלו שהיא חדשה לנו. אנחנו פה בשביל המטרה הזו, לנצח ולעלות שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully