וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ המריבה: פ.ס.ז' שוקלת להתלונן בפני פיפ"א על ריאל מדריד

המועד למימוש האופציה בחוזה של אמבפה לעונת 2024/25 חלף, והוא יקבל מקבוצתו את החלק הראשון של "מענק הנאמנות". אלופת צרפת טוענת כי הבלאנקוס פנו לכוכב וסגרו מולו כי יצטרף בחינם בקיץ 2024 ללא ידיעתם ובצורה שאינה חוקית. צ'לסי לא אמרה נואש ומוכנה להגיש הצעת ענק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7/ספורט1

סאגת קיליאן אמבפה מסרבת להניח לחלון ההעברות של הכדורגל האירופי, כשהדדליין אותו הציבה פריז סן ז'רמן מול החלוץ הצרפתי עבר, והוא צפוי לקבל את "מענק הנאמנות" שלו העומד על 40 מיליון יורו היום, ובסוף חודש אוגוסט 40 מיליון נוספים. בכך גם חלף הדדליין למימוש האופציה בחוזה ע"י אמבפה לעונת 2024/25, כך שחוזהו הנוכחי יפוג בקיץ הבא.

בינתיים, נראה כי למועדון הפאר הצרפתי נמאס מההתנהגות של הסופרסטאר שלה וסירובו להצטרף לאל הילאל הסעודית או לקבוצה אחרת תמורת כסף רב בחלון ההעברות הנוכחי, וב"טלגרף" מדווחים כי פריז שוקלת להגיש תלונה לפיפ"א נגד ריאל מדריד.

נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי עם קיליאן אמבפה. Antonio Borga/Eurasia Sport Images, GettyImages
מוכן לפעול נגד ריאל מדריד בעניין אמבפה. אל חלאיפי/GettyImages, Antonio Borga/Eurasia Sport Images

לפי טענותיה של הקבוצה מעיר האורות, הבלאנקוס כבר יצרו קשר באופן אישי עם אמבפה ונציגיו ולמעשה כבר סיכמו על הגעתו בקיץ 2024 בחינם, כך שהוא אינו חייב להמשיך את ההתחייבות שלו עבור פריז סן ז'רמן בקיץ הנוכחי.

בנוסף לריב המתוקשר במשולש פ.ס.ז' - אמבפה - ריאל מדריד, באנגליה טוענים כי צ'לסי לא ויתרה על החלוץ והיא תפעל בימים הקרובים להגיש הצעה של סכום כסף נכבד ושחקן בכיר מהסגל תמורת אמבפה, שגם כאן, צפוי לסרב למעבר.

על פי הדיווח, הקבוצה היחידה באמת שתוכל להתחרות בריאל מדריד מבחינה כלכלית היא צ'לסי, הנמצאת בבעלות אמריקאית תחת טוד בולי, שכבר הביע רצון עז להנחית את הצרפתי בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully