וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ הנמיך ציפיות: "אולי יפתיעו אותי, אבל אמבפה לא יגיע"

מאמן ליברפול דחה את האפשרות שהסופרסטאר הצרפתי יצטרף בהשאלה לאדומים: "צחקנו על זה, אבל במצב הכלכלי הנוכחי זה לא משהו שבאמת יכול לקרות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7/ספורט1

מאז הדיווח על כך שליברפול פנתה לפריז סן ז'רמן במטרה לשאול את קיליאן אמבפה לעונה הקרובה, לא הגיעה אף תגובה מהמועדון האנגלי על אפשרות לעסקה המפתיעה. האדומים שישחקו בעונה הקרובה בליגה האירופית, נראו בעבר כמועמדים אפשריים להנחית את הסופרסטאר הצרפתי, אך הדעיכה ברמה והמחיר הגבוה שדורשים בבירת צרפת, גרמו לדיווח להראות מפתיע למדי.

יורגן קלופ, מאמן ליברפול, סיפר בראיון לרשת "סקיי ספורטס" בגרמניה על האפשרות לצירופו של אמבפה ודחה כמעט על הסף את המעבר: "צחקנו על זה. אני יודע לומר שאני חושב שהוא שחקן טוב מאוד, אבל במצב הכלכלי זה לא משהו שבאמת יכול לקרות. אני לא רוצה להרוס את הסיפור כרגע, אך לפני מה שאני יודע, אין כרגע שום דבר".

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן, דיאן לוברן שחקן ליברפול. רויטרס
לא צפוי ללבוש את המדים האדומים. אמבפה מול ליברפול/רויטרס

הגרמני שהספיק הקיץ לאבד את רוברטו פירמינו, ג'יימס מילנר, נאבי קייטה, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין וג'ורדן הנדרסון, הנמיך את הציפיות לגבי אפשרות של החתמת ענק כמו אמבפה והתבדח: "זאת אפשרות שמישהו אחר מהמועדון מכין משהו ורוצה להפתיע אותי, אבל זה לא משהו שקרה עד היום ב-8 השנים של פה. זאת תהיה הפעם הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully