וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח: "רק סיטי יכולה לדבר על אליפות". גרינווד מחכה להכרעה

מאמן מנצ'סטר יונייטד הנמיך ציפיות: "הקבוצות האחרות קודם כל מתחרות על הטופ 4, יש לנו עוד דרך לעשות". להולנדי לא תהיה השפעה על עתיד החלוץ שנוקה מחשדות, החלטה תתקבל בשבועיים הקרובים

תקציר ממשחק ההכנה: בורוסיה דורטמונד - מנצ'סטר יונייטד 2:3/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד סיימה את מסע ההכנה שלה בארצות הברית עם הפסד שלישי ברציפות, 3:2 לדורטמונד. השדים האדומים ישובו כעת לממלכה ויחתמו את ההכנה לעונה עם מפגשים מול לאנס ואתלטיק בילבאו, רגע לפני שיוציאו את העונה באופן רשמי לדרך עם משחק ביתי מול וולבס במחזור הראשון של הפרמיירליג ב-14 באוגוסט.

מאמן הקבוצה אריק טן האח סיכם את המסע לצד השני של האוקיינוס, והדגיש כי כל קבוצות הפרמיירליג צריכות להוריד מעט ציפיות: "אף קבוצה בליגה לא יכולה לדבר על זכייה באליפות. רק מנצ'סטר סיטי, כי היא זכתה חמש פעמים בשש שנים. כל קבוצה אחרת צריכה קודם כל להתחרות על הטופ 4 ולוודא שהיא נמצאת שם. אחרי זה, שתי הראשונות יוכלו לשים את עצמן בעמדה של מאבק על התואר".

יונייטד אמנם הובסה 6:3 באתיחאד ונכנעה ליריבתה העירונית גם בגמר הגביע, אך היא רשמה ניצחון על סיטי בעונה שעברה באולד טראפורד. "הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח את סיטי", אמר המאמן ההולנדי, "אבל אנחנו צריכים להיות טובים יותר בכל יום ובזה יש לנו עוד דרך לעשות. סיטי מנצחת משחקים הרבה יותר בקלות מאיתנו".

טן האח הוסיף כי לקראת עונה עמוסה, שתכלול גם חזרה לשלב הבתים של ליגת האלופות, הוא מציב סטנדרטים גבוהים בפני השחקנים שלו: "הם זקוקים לאורח חיים נכון. כדורגל מקצועני זה קשה, למי שמשחק גם בנבחרת יש 70 משחקים בשנה - זה משחק כל שלושה או ארבעה ימים בדרישות פיזיות הכי גבוהות שיש. אם אתה לא חי נכון, זה גומר אותך. מה שחשוב זה שינה, תזונה והתאוששות - בלי אלה יש לך בעיה. אני מצפה לסטנדרט הכי גבוה בתחומים האלה כי זה עושה את ההבדל כשמשחקים בתדירות כל כך גבוהה".

מייסון גרינווד שחקן מנצ'סטר יונייטד. Visionhaus, GettyImages
ייזרק ממועדון נעוריו? גרינווד/GettyImages, Visionhaus

לקראת פתיחת העונה הרשמית בעוד כשבועיים מהיום, במועדון יודיעו עד אז באופן סופי על החלטתם בנוגע לעתידו של מייסון גרינווד. כזכור, החלוץ המוכשר נחשד בניסיון אונס, תקיפה והתנהגות כפייתית כלפי זוגתו, אך התיק נסגר לאור העובדה שעדת מפתח הפסיקה לשתף פעולה ועדויות חדשות הגיעו לידי המשטרה.

למרות שנוקה מהחשדות, השיקול המוסרי עדיין עומד על הפרק והשדים האדומים יודיעו בשבועיים הקרובים על הכרעתם בנוגע לעתידו בעקבות החקירה הפנימית שערכו. העיתונאי פבריציו רומאנו פרסם כי לטן האח לא תהיה השפעה על ההחלטה, וכי היא תתקבל על ידי ראשי המועדון בלבד.

מארק גולדברידג', המסקר את מנצ'סטר יונייטד, הציע את מה שבעיניו מסתמן כפתרון האידאלי לסיטואציה: "הדבר הכי הגיוני יהיה להשאיל אותו לקבוצה מחוץ לאנגליה. אם יונייטד תשתמש בו העונה, התגובה מהתקשורת והקהל תשפיע על המועדון ועל השחקן. אני מופתע שזה לוקח כל כך הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully