וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנ' יונייטד ספגה הפסד שלישי רצוף, 3:2 לדורטמונד: "עימותים בין שחקנים"

צפו בתקציר: ההגנה של טן האח שוב זייפה, מוקוקו כבש שער ניצחון אחרי צמד של מאלן וכיבושים של דאלוט ואנטוני מנגד. ואן דה בייק בישל פעמיים. באנגליה מדווחים על שני עימותים פנימיים במהלך המשחק

תקציר ממשחק ההכנה: בורוסיה דורטמונד - מנצ'סטר יונייטד 2:3/ספורט1

מסע המשחקים השנתי של מנצ'סטר יונייטד הסתיים הבוקר (שני) עם הפסד 3:2 לבורוסיה דורטמונד בלאס וגאס. היה זה ההפסד השלישי ברציפות של יונייטד במשחקי ההכנה, וכשנותרו שבועיים בלבד לפתיחת העונה בפרמיירליג, הבעיות של הקבוצה בהגנה ממשיכות להדאיג.

שתי הקבוצות פתחו בהרכבים חזקים, ויונייטד הייתה זו שעלתה ליתרון עם בעיטה עוצמתית של דיוגו דאלוט מ-20 מטר, שקבעה 0:1 בדקה ה-24, מבישול של דוני ואן דה בייק. על סף המחצית דורטמונד ביצעה מהפך מהיר, בחסות הבלבול בהגנה של יונייטד. קארים אדיימי סידר לדונייל מאלן את הראשון, וההולנדי השלים צמד תוך דקה, הפעם מבישול של אקס יונייטד מרסל זאביצר.

יוסופה מוקוקו, בורוסיה דורטמונד. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
שער נוסף בהכנה. מוקוקו/GettyImages, Matthew Ashton - AMA
שחקני מנצ'סטר יונייטד אנטוני, דוני ואן דה בייק. Candice Ward, GettyImages
לפחות ההתקפה הראתה ניצוצות. ואן דה בייק ואנטוני/GettyImages, Candice Ward

אונאנה זועם על מגווייר

גם ההגנה של דורטמונד לא הייתה חפה מטעויות ואחת כזו סידרה לאנטוני שער שוויון בדקה ה-52, מבישול נוסף של ואן דה בייק. אבל אקורד הסיום היה של דורטמונד, כשהתקפה מתפרצת בדקה ה-71 שוב תפסה את ההגנה של יונייטד לא מוכנה, ומרקו רויס סידר ליוסופה מוקוקו שער קל מקרוב, שקבע 2:3.

באנגליה דווח על שני עימותים בין שחקנים של יונייטד במהלך המשחק. אחרי אחד השערים ברנדון וויליאמס נראה מתווכח עם השוער טום היטון, וגוער בו: "פאדיחה שלו? אתה דפקת את זה!". במקרה אחר השוער אנדרה אונאנה נראה גוער בהארי מגווייר, ורץ לעברו אחרי טעות שלו. אגב, מגווייר בן ה-30 עבר עוד רגע שהמחיש את מעמדו, כאשר מי שקיבל את סרט הקפטן במקום ברונו פרננדש היה סקוט מקטומיניי. כרגע מגווייר הוא הבלם החמישי של יונייטד, ולפניו מועדפים ליסנדרו מרטינס, רפאל וראן, ויקטור לינדלוף והמגן לוק שואו.

יונייטד תערוך עוד שני משחקי הכנה נגד לאנס ובילבאו לפני שתפתח את עונת הפרמיירליג ב-14 באוגוסט עם משחק ביתי נגד וולבס.

דורטמונד מצידה תפגוש את צ'לסי ביום רביעי בשיקגו ותארח את אייאקס ב-6 באוגוסט. כעבור שישה ימים היא תערוך משחק רשמי ראשון העונה נגד מיינץ במסגרת הגביע הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully