וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מכרה את טוומאסי לפאפוס והחתימה את צ'ירינו

31.7.2023 / 13:52

הגנאי עובר לקפריסין תמורת 550 אלף יורו ו-30 אחוזים ממכירה עתידית. היהלומים הודיעו על החתמת מחליפו מקוסטה ריקה לשלוש שנים

תקציר גביע הטוטו: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:3/ספורט1

אחרי שנה וחצי במדים הצהובים, פטריק טוומאסי עוזב את מכבי נתניה ואת הכדורגל הישראלי. היהלומים הודיעו היום (שני) כי באופן רשמי סוכמה עסקת המכירה של השחקן לפאפוס מהליגה הקפריסאית, והוקירו תודה: "רוצים להודות לפטריק על שנה וחצי נהדרות, בהן היה חלק בלתי נפרד מהצלחת הקבוצה. תודה פטריק ובהצלחה".

לכוכב הגנאי נותרה עוד עונה אחת בחוזה בישראל, אך היהלומים מכרו אותו כבר עכשיו לקבוצה מהאי השכן. הם יקבלו תמורתו 550 אלף יורו, בתוספת מ-30 אחוזים ממכירה עתידית. השחקן עצמו ישודרג מבחינה כספית והוא צפוי להרוויח כ-400 אלף יורו בעונה.

טוומאסי עצמו הגיע אתמול למשחק נגד הפועל חדרה בגביע הטוטו ונפרד מהשחקנים והצוות המקצועי. הוא צפוי להמריא מחר לקפריסין על מנת לחתום על חוזהו החדש בפאפוס. בשנה וחצי בקבוצה ערך טוומאסי 48 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 16 שערים ובישל חמישה נוספים. הוא סייע לקבוצה לזכות בעונה שעברה בגביע הטוטו ולהעפיל לגמר גביע המדינה, שם הפסידו היהלומים 3:0 לבית"ר ירושלים.

המחליף של טוומאסי: מכבי נתניה מודיעה על החתמת צ'ירינו

האזינו לרענן ברנובסקי על עזיבתו של פטריק טוומאסי

לאחר מכירת טוומאסי שינה מקום במצבת הזרים, הודיעו היהלומים על החתמתו של שחקן הכנף ראצ'יד צ'ירינו באמצעות סוכניו עמית נעוס ושלומי בר. השחקן בן ה-22 מקוסטה ריקה שכבר סיכם את תנאיו חתם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת וינחת השבוע בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully