וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר צרפתי: "זה לא מובן מאליו שנותנים לילד בן 19 לשחק"

השוער הצעיר של מכבי נתניה אחרי הניצחון 1:3 על הפועל חדרה: "היה קיץ מוצלח ועכשיו יש מטרות חדשות". קוז'וך על החילוף הכפול: "זה היה משחק לא טוב שלנו". אביטן לא מוכן להתפשר על שחקני הרכש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.7/ספורט1

הפועל חדרה סיימה את שלב הבתים בגביע הטוטו בעונה שעברה במאזן מושלם עם ארבעה ניצחונות, אבל הערב (ראשון) היא קרסה במחצית השנייה והפסידה במחזור הפתיחה 3:1 לזוכת המפעל בעונה שעברה מכבי נתניה, שהחלה בצורה מוצלחת את מסעה להגנה על התואר.

למרות הניצחון, מכבי נתניה התקשתה מאוד במחצית הראשונה והמאמן רן קוז'וף אף ביצע שלושה חילופים ב-41 הדקות הראשונות - תחילה בלם הרכש ג'ואל אבו חנא נפגע והוחלף ברכש אחר, איתי בן שבת, אבל אבל לאחר מכן הוא ערך חילוף כפול בעקבות היכולת הלא טובה כאשר העלה את איתן אזולאי שהצטיין ואת כרם ג'אבר שכבש במקומם של עידו וייר ואביב אברהם.

כשנשאל על כך אחרי המשחק, אמר קוז'וך: "רצינו לנצח במשחק הראשון ועשינו את זה, אבל צריך לומר את האמת - זה היה משחק לא טוב שלנו. לגבי החילוף כפול, הבנתי מהר מאוד איפה היו הנקודות הלא טובות שלנו במשחק. איפשרנו לחדרה להשתלט על המשחק ולא רציתי לתת לזה לקרות, אז עשיתי שינויים שידעתי שיכולים לשנות את המצב. הפריע לי שלקראת הסיום היינו יהירים, אבל בסך הכל אני שמח על התוצאה בתנאי מזג אוויר לא פשוטים".

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חילופים מוקדמים שעשו את ההבדל. קוז'וך/ברני ארדוב

קוז'וך גם התבקש להתייחס לעתידו של איגור זלאטנוביץ' שמקווה לעזוב: ""הוא מתנהג במקצוענות גדולה וכל מי שנמצא כאן הוא שחקן מכבי נתניה שאני יכול להשתמש בו. מה יוליד יום אנחנו לא יודעים, אבל נדע מה לעשות אם תגיע עליו הצעה".

לדבריו הוסיף השוער תומר צרפתי שעמד בין הקורות וגם רשם הצלה גדולה במחצית הראשונה: "זה היה המשחק הראשון שלי באצטדיון בנתניה ואני רוצה להודות לאוהדים שהגיעו, אני רגיל לשחק עם הנוער כשאין כמות כזו של קהל. היה קיץ מוצלח מאוד עם הנבחרות, אבל עכשיו יש מטרות חדשות עם מכבי נתניה ואני שמח שיכולתי להראות לקבוצה שאני יכול לשחק ברמות האלה. זה לא מובן מאליו שנותנים לילד בן 19 לעמוד בשער ובעזרת השם אשחק גם בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניסו אביטן, מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
לא מוכן להתפשר על שחקני החיזוק. ניסו אביטן/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המנוצח ניסו אביטן הודה: "הצלחנו לצמק, אבל זה לא היה מספיק. אנחנו יודעים שיש לנו בעיות וחוסרים בקבוצה, אז מבחינתי בחצי הראשון היו דברים שאנחנו יכולים לקחת, עד הפציעה של תמיר עדי, אבל זה לא היה מספיק טוב. אני מרוצה מהמקום שבו אני נמצא ומהמקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו, אבל כולם יודעים שחסרו לנו שלושה זרים ועוד שחקני איכות. זה קל מאוד להתפשר ולהביא שחקנים שאתה לא שלם איתם, אבל אני ממשיך להתעקש ולחכות לשחקנים הנכונים. בינתיים לא מצאנו".

בתוך כך, הודיעה דוברות מחוז שרון כי המשטרה עיכבה קטין בן 15, תושב נתניה, בחשד להחזקת אבוקה בוערת במהלך המשחק. הוא הורחק ל-60 יום ממשחקי הקבוצה ובתום חקירתו ובהתאם לחומר הראיות יוחלט האם להביאו מחר בפני שופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully