וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט מזל חתם במ.ס. אשדוד. חכמון וחטאב בתמונת ההרכב למכבי פ"ת

החלוץ שהושאל אשתקד מהפועל תל אביב הצטרף לשנתיים, אילי טמם צפוי לחבור אליו. רוברטסון נטש את האימון בעקבות כאבים באכילס והצטרף לאוואני שגם הוא צפוי להיעדר. בן חיים ולבקוביץ' יקבלו מנוחה אצל המלאבסים (שלישי, 19:45)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.7/ספורט1

מ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד נערכים למשחק הראשון שלהם במסגרת גביע הטוטו, כשיארחו מחר (שלישי, 19:45) את מכבי פתח תקוה, אך קודם לכן זכו לחיזוק עם חתימתו של שביט מזל לשנתיים במועדון. מזל ששייך להפועל תל אביב ושיחק בחצי העונה האחרונה באשדוד, הצטרף ללא חוזה למחנה האימונים בסלובניה, הרשים את אלי לוי שביקש להחתימו, וכעת יוכל לעמוד לרשותו לקראת המשחק מול העולה החדשה.

אתמול נטש את האימון הבלם הסקוטי קלארק רוברטסון אחרי שבמשך מספר ימים התלונן על כאבים בגיד האכילס, ואתמול חש לא בנוח. המאמן אלי לוי העדיף לא לסכן אותו וקרוב לוודאי שהוא לא ישחק גם מחר בגביע הטוטו.

גם הבלם טימותי אוואני צפוי להיעדר אחרי שהחמיץ את כל ההכנה לעונה משום שמתח את שריר הירך באימון הראשון של מחנה האימונים. בהיעדר השניים, שקד חכמון ועוביידה חטאב שנראה טוב באימונים, יתחרו על המקום בהרכב לצד גיל כהן.

טימותי אוואני, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
עדיין לא כשיר. אוואני/לירון מולדובן

מי שאמור לחתום הערב בנוסף למזל הוא אילי טמם. הקשר יצא למחנה בסלובניה ללא חוזה חתום, אבל הוכיח את עצמו ובקבוצה רוצים להחתים אותו רשמית עד הערב כדי שיוכל לשחק מחר. אשדוד לא תוכל לבחון במשחק את לוקאס סלינאס מאחר שהוא היה חתום בקבוצה בעונה שעברה ולא שיחק רוב העונה בגלל פציעה בברכו. השחקן ממשיך להתאמן באשדוד ועדיין נשקלת בחיוב האפשרות להחתים אותו. החלוץ רועי בן שמעון שוחרר ויחתום בהפועל כפר סבא.

הערב תקיים אשדוד אימון פתוח וכאמור מחר תרצה להתחיל ברגל ימין את משחקיה בגביע הטוטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טל בן חיים שחקן מכבי פתח תקוה לפני בר נאווי שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
יקבל מנוחה. טל בן חיים/דני מרון

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה תתארח מחר אצל מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של גביע הטוטו. המלאבסים סיימו ב-0:0 מאכזב את הדרבי נגד הפועל פתח תקוה בשבת שעברה ומחר הם ינסו להשיג ניצחון ראשון במפעל.

המאמן בני לם צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב במטרה לחלק עומסים בין שחקני הסגל, שעדין רחוק מלהיות מושלם. למרות שפתח תקוה תהיה חופשית במחזור השלישי שיערך בסוף השבוע הקרוב, בצוות המקצועית מעדיפים לתת מנוחה למספר שחקנים, ביניהם טל בן חיים, תומר לוי וירדן כהן, שלא ייכללו בסגל. גם מוטי ברשצקי שסובל משבר בידו ייעדר כמובן והוא צפוי לתקופת החלמה של כחודש וחצי.

מי שצפוי לפתוח בשער הוא שוער המישנה מרקו וולף, שיקבל הזדמנות לשחק, בעוד שרובי לבקוביץ' יקבל מנוחה. המגן הימני גיא דזנט, שחקן קבוצת הנוער, שמסומן כאחד משחקני העתיד של המועדון, עשוי לקבל הערב דקות במשחק, כאשר מוחמד הינדי אמור לפתוח בעמדת המגן השמאלי. הקשרים אמיר אלתורי ואמיר ברקוביץ' עשויים להיכלל בהרכב, כחלק מהשינויים המתוכננים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully