וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למודת ניסיון: מכבי חיפה פועלת מול מועמדים נוספים מלבד אמבוק

31.7.2023 / 10:25

הירוקים בוחנים חלופות, אך מקווים לצרף את הצרפתי שיתקשה להשתלב בברסט לפי המסרים. בקבוצה מבינים: "לעבור את שריף - קריטי לכל העונה". דגו מתלבט בנוגע לקישור. המשטרה אסרה הכנסת ציוד עידוד, "הקופים הירוקים" טענו: "זה מתוך נקמה ומשחקי אגו"

תקציר: שריף טירספול - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן למשחק הגומלין נגד שריף טירספול במוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 20:00 בספורט1), כאשר המאמן מסאי דגו מתלבט בנוגע להרכב. ההערכה היא שדגו יעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה ויזיז את דולב חזיזה לעמדה קדמית יותר. הדילמה הגדולה היא האם להשאיר את עלי מוחמד כשחקן ההגנתי היחיד בקישור ולהציב מערך התקפי יותר, או לחילופין להוסיף למרכז השדה את מחמוד ג'אבר או גוני נאור.

במועדון מבינים את החשיבות שבהעפלה לסיבוב השלישי במוקדמות: "ברור לנו שכולם מתמקדים בנו בגלל השינויים בקיץ. לעבור את שריף זה קריטי לעונה כולה. זה ייתן ביטחון וגם יבטיח השתתפות בשלב בתים אירופי", אמר שחקן בקבוצה.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
מתלבט לגבי הקישור, ומחכה לחיזוק. מסאי דגו/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

האזינו לשלמה וייס על ההכנות של מכבי חיפה לקראת שריף טירספול

במקביל ממשיכים הירוקים במאמצים לצרף זר בעמדת הקשר האחורי. כפי שנכתב אתמול, הוגשה הצעה ליאנגה אמבוק שמאוד רוצה להשתלב בברסט, אולם הצרפתים העבירו מסרים שהוא לא צפוי לקבל דקות משחק רבות, ובמכבי חיפה מקווים לרכוש אותו.

עם זאת, לאור הניסיונות עם שחקנים אחרים במהלך הקיץ, האלופה פועלת גם מול מועמדים נוספים וזאת במטרה לפתור את סוגיית הקשר האחורי ולהתחזק בשחקן שהצוות המקצועי יאמין שהוא מסוגל לשדרג את הקבוצה.

בנושא אחר, ארגון "הקופים הירוקים" הוציא הודעת התייחסות לאיסור שהטילה משטרת ישראל על הכנסת ציוד לאצטדיון ביום רביעי הקרוב: "לקראת המשחק של מכבי התקבלה ההחלטה במשטרת חיפה על איסור הכנסת ציוד על ידי אוהדי מכבי חיפה מכל סוג שהוא, החלטה שמעולם לא יושמה בשטח מאז כניסתנו לאיצטדיון אבי רן לפני תשע שנים. לנו אין ספק שהחלטה זו מגיעה מתוך נקמה ומשחקי אגו, שכן התירוץ של שמירה על ביטחון הציבור ומניעה של הדלקת אבוקות לא רלוונטי כאשר האיסור כולל הכנסת תופים ומערכת הגברה, על אף שלא נופתע אם המשטרה תודיע שהתוף מסכן את הסובבים אותו. כמו כן, בעקבות האיסור על הכנסת ציוד אנו נאלצים מעכשיו ואילך להעביר את כל פעילות מכירת המרצ'נדייז לאתר של ארגון הקופים הירוקים בלבד, ולא יהיה דוכן ברחבת היציע הצפוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully