וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו למקין חתם לחמש שנים בשחטאר דונייצק. הפועל ת"א: "גאים בך"

הבלם בן ה-20, מגיבורי הקיץ המוצלח של הנבחרות הצעירות, ישחק עם אלופת אוקראינה בליגת האלופות. הפועל תל אביב קיבלה עבורו 850 אלף יורו: "הוא עבד קשה כדי להפוך לאחד משחקני הכדורגל הצעירים המבטיחים בישראל. עצוב לנו לראות אותו הולך אבל שמחים בשבילו"

צפו בתקציר: הפועל תל אביב הובסה 3:0 על ידי סט. פאולי/ספורט1

סתיו למקין, אחד מגיבורי הנבחרות הצעירות בקיץ הקסום של הכדורגל הישראלי, חתם היום (חמישי) על חוזה לשלוש שנים בשחטאר דונייצק באמצעות סוכניו חוסיין אל גרהוד, שחר גרינברג ורוסטיק גולדשטיין נציג חברת פרו סטאר בישראל. הבלם בן ה-20 נרכש מהפועל תל אביב תמורת 850 אלף יורו ובשלוש השנים הקרובות ירוויח כמיליון יורו אצל אלופת אוקראינה, איתה יוכל לשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות כפי שעשה לפניו מנור סולומון.

למקין חתם בקיץ שעבר על חוזה שכולל סעיף שחרור בגובה 750 אלף יורו, והחל מה-1 ביוני 2023 הסעיף גדל ל-850 אלף יורו. בהפועל תל אביב הבינו שאין מנוס ממכירה של הבלם הצעיר ונערכו לכך. תחילה למקין שוחרר ממחנה האימון של הקבוצה בגרמניה והשבוע הוחתם הבלם הצרפתי בריאן פאסי.

סתיו למקין, אוסקר גלוך, נבחרת הנוער של ישראל 2022. VLADIMIR SIMICEK, GettyImages
ההופעות המוצלחות בנבחרות, ביחד עם העובדה שהפך לשחקן בוגרים לכל דבר - שמו את למקין על המפה/GettyImages, VLADIMIR SIMICEK
סתיו למקין לצד סוכניו חוסיין אל גרהוד, שחר גרינברג ורוסטיק גולדשטיין במעמד החתימה בשורות שחטאר דונייצק. באדיבות המצולמים, אתר רשמי
למקיו לצד סוכניו במעמד החתימה/אתר רשמי, באדיבות המצולמים

למקין הרשים מאוד בשלושה טורנירים לנבחרות צעירות בשנה האחרונה והם אלו שלמעשה הציבו אותו ברשימות של קבוצות רבות באירופה. בקיץ שעבר לא החסיר אפילו דקה באליפות אירופה עד גיל 19 בה ישראל הגיעה עד לגמר והפסידה לאנגליה. בקיץ הנוכחי הרשים מאוד במרכז ההגנה של הנבחרת עד גיל 20 שזכתה במדליית ארד במונדיאליטו. משם המשיך לנבחרת הצעירה ולא החסיר אפילו דקה בקמפיין המרשים שהסתיים עם הגעה עד לחצי גמר היורו.

ביחד עם ההופעות המוצלחות בנבחרות הצעירות, הקבוצות שהתעניינו בלמקין התרשמו מהעובדה שהוא הפך לשחקן בוגרים מן המניין. הבלם הצעיר ערך את הופעת הבכורה שלו בהפועל תל אביב ביום הולדתו ה-19, בניצחון 1:2 על בני סכנין בפלייאוף העליון. המאמן דאז, קובי רפואה, אמר שהבלם הצעיר ימשיך לשחק עד סוף העונה ולמקין אכן שימש שחקן הרכב לכל אורך הפלייאוף. בעונה שעברה רשם 22 הופעות ובסך הכול עד שנמכר מהפועל תל אביב, הוא לבש את מדי בקבוצה ב-31 משחקי ליגה.

מנהל מחלקת הכדורגל של הפועל תל אביב, חן סול: "אנחנו גאים בסתיו. הוא עבד קשה מאוד כדי להפוך לאחד משחקני הכדורגל הצעירים המבטיחים לא רק בישראל - והוכיח זאת בטורנירים קשים במהלך הקיץ. עצוב לנו לראות אותו הולך, אבל יחד עם זאת אנחנו שמחים בשבילו ומאחלים לו רק טוב. סתיו התפתח והשתדרג במועדון - ותמיד יהיה חלק בלתי נפרד ממשפחת הפועל תל אביב ותמיד נעשה הכל כדי לתמוך בו. הוא אדם נהדר ושחקן מצוין שגורם למועדון ולמדינה שלו גאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully