וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רוצה את יאנגה אמבוק. דיווח: הציעה 1.5 מיליון יורו

30.7.2023 / 14:16

הירוקים מעוניינים בקשר ברסט בן ה-23, שהושאל בעונה האחרונה לקון. גורם במועדון לוואלה! ספורט: "הוא אופציה מובילה, מנסים להביא מישהו בקליבר גבוה". בצרפת נכתב שהשחקן מתלבט ושוקל להילחם על מקום בקבוצה בה גדל

מחוץ לקווים על מכבי חיפה, 27.7/צילום: אולפן וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי חיפה ממשיכה לחפש קשר אחורי זר אחרי שלא הצליחה לצרף את לאמין דיאק ונת'ניאל צ'אלובה. בצרפת פורסם היום (ראשון) שמו של המועמד החדש: לפי "לה טלגרם", הירוקים הציעו 1.5 מיליון יורו תמורת יאנגה אמבוק. במועדון אישרו את ההתעניינות, כשגורם אמר לוואלה! ספורט: "הוא אופציה מובילה, מנסים להביא מישהו בקליבר גבוה".

אמבוק בן ה-23, צרפתי ממוצא קמרוני-מדגסקרי, גדל בברסט וחתום בשורותיה עד סוף יוני 2024. בעונה האחרונה הושאל לקון מליגת המשנה. בדיווח נכתב שקבוצתו נוטה להסכים להצעה של מכבי חיפה, אולם השחקן עצמו מתלבט האם לעשות את המעבר, כיוון שהוא עדיין לא ויתר על הניסיון להרוויח את מקומו ברוטציה של ברסט.

בעונה האחרונה ערך אמבוק 24 הופעות בליגה השנייה בצרפת ורשם שער ובישול. לפני כן, ברסט שיתפה אותו ב-30 משחקים בליגה הראשונה בין 2019 ל-2022.

יאנגה אמבוק, שחקן ברסט. JEAN-FRANCOIS MONIER, GettyImages
יאנגה אמבוק במדי ברסט/GettyImages, JEAN-FRANCOIS MONIER

עוד כדורגל ישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אמבוק נולד בברסט וגם אחיו הם כדורגלנים במקצועם. אחותו גרידג' היא בלמית ליון ונבחרת צרפת, בעוד אחיו ארוון משחק בליגות הנמוכות. לפני כחודשיים וחצי אמר בריאיון: "נולדתי בברסט ויש לי חוזה במועדון. זה בהכרח המקום שבו אני צריך לפרוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully