וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: נפלה עסקת העברתו של נת'ניאל צ'אלובה למכבי חיפה

הקשר האנגלי בן ה-28 שותף במשחק ההכנה של ווסט ברומיץ' מול בארטון, ולפי התקשורת המקומית החליט לדחות את ההצעה מישראל

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

עוד קשר אחורי חמק למכבי חיפה? על פי דיווחים באנגליה, עסקת העברתו של נת'ניאל צ'אלובה נפלה והוא לא יצטרף לירוקים. הקשר האנגלי חזר למולדתו אחרי הביקור בישראל וביקש זמן לשקול את המעבר, אבל היום (שבת) כבר נכלל בסגל של ווסט ברומיץ' למשחק ההכנה מול בארטון ושותף במחצית הראשונה.

לפי העיתונאי ג'ו צ'פמן, צ'אלובה כבר לא יחתום בחיפה למרות נוכחותו במשחק הביתי מול חמרון ספרטנס וההתרשמות לטובה של אשתו מישראל, אך עשוי לעזוב את מועדונו הנוכחי אם תגיע הצעה מתאימה.

המצב הזה מותיר את מכבי חיפה ללא קשר אחורי זר - מטרת הרכש העיקרית של המועדון. המאמן מסאי דגו עדכן במסיבת העיתונאים השבוע כי נפלו שלושה מועמדים לעמדה הזו שכבר היו סגורים. מדובר בלורן אברג'ל, מרקו אילאימהריטרה ולאמין דיאק.

אצל הירוקים טענו כי טרם קיבלו תשובה סופית מהשחקן או מסוכניו.

נת'ניאל צ'אלובה במדי ווסט ברומיץ'. Graham Chadwick, GettyImages
גם הוא לא יגיע? נת'ניאל צ'אלובה/GettyImages, Graham Chadwick

כתב "דיילי אקספרס", לואיס קוקס, עוד העריך אתמול שהעסקה תושלם. "בווסט ברומיץ' מאמינים שהעסקה תושלם תוך 48 שעות. כל הסימנים מראים שזה בדרך לשם. מכבי חיפה מועדון גדול בישראל, ששואף לאליפויות ומשתתף באופן קבוע במפעלים האירופאים. אפשר להבין מדוע צ'אלובה רוצה לפתוח דווקא שם דף חדש. הוא מחפש אתגר חדש, ונראה שהאתגר הזה הוא מה שחיפש", סיפר קוקס.

קוקס הוסיף: "בכל מקרה, צ'אלובה לא בתכניות של ווסט ברומיץ'. אם הוא היה נשאר, הוא היה אולי הקשר האחורי החמישי ברוטציה. בכלל לא בטוח שהיה לו מקום בסגל ברוב המשחקים העונה, כך שברור מדוע הוא רוצה לעזוב, וברור שגם האינטרס של הקבוצה הוא למכור אותו אם זה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully